المشاركات

عرض المشاركات من فبراير, ٢٠٢١

رواية هوس عاشقه الفصل ال21

صورة
     رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات     الفصل 21 ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سليم وصل وسمع صوت سوزى وهي بتخبط علي باب الاوضه وشاف الحارس  سليم : انت بتعمل اي هنا ومين اللي جوى دى افتح الباب. الحارس: امرك يا فندم دى مدام سوزى. سليم : انتي بتعملي اي هنا ودخلتي ازى ومين قفل عليكي وليه وزى دخلتي هنا احنا مش انفصلتا بهدوء وزى تتجرئي وتيجي لحد هنا. سوزى : قربت عليه مسكت أيده وحطتها علي بطنها انا حامل. سليم: شد أيده انتي ايه يا  هانم ودى ازى يعني اسيبك سنين وانا ارجعلك من مره تكوني حامل انتي اكيد مجنونه صح انتي كنتي علي طول بتعملي حسابك. سوزى : اليوم ده انت جيت تعبان افتكر وكنت اكتر يوم انا تعبت من العلاقه معاك كنت عنيف وعصبي ومش  في طبعتك خالص علي العموم تقدر تتأكد بتحليل اللي انت عاوزه لاني واثقه أن ده ابنك واللي قفل عليا الطفله اللي انت متجوزها طفله يا سليم بتقدر عليك ازى دانا لما كنت بتبقي معايا بتعب يومين علي رغم اني انا اللي كنت بقدر اريحك وبعرف اللي بتحبه واعملهولك وسعاده جسمك في قرب من جسمي وعشان كده انت اتجوزتني اما الطفله دي بتتعامل معاها از

رواية هوس عاشقه الفصل العشرون

صورة
   رواية هوس عاشقه   الفصل العشرون ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ عند عامر وايه. ايه : صحيت فضلت تبص علي عامر وهو نايم وملست علي شعره انا حبيتك و وعد  لااخليك تنسي الدنيا معايا بس اتاكد انك نسيت كوكي حسه قلبك لسه متعلق بيها و عاوز تنساها بيا بس انا تعبت ومحتاجة تعوضني عن كل اللي شفته وعشته وانت اللي قلبي اختاره عامر : كان سمعها وقلبه وجعه عليها وعلي نفسه. ايه : لسه هتقوم عامر شدها في حضنه ممنوع تقومي قبلي يا ايه نفسي بس تفضلي جانبي وتصبري عليا انا عارفه انك قلقانه بس أنتي لوحدك تقدرى تنسيني الدنيا يا ايه انا تعبت في حبي قبلك وانتي اللي قدرتي تريحي قلبي وروحي صدقيني انا واثق في قلبك وعقلك انك هتقدرى علي قلبي ويبقي ملكك لوحدك  ايه : قربت عليه وباسته بوسه وعد وحب وشوق انا عارفه انك تعبت وربنا يقدرني واعوضك بس انت تسبلي قلبك. عامر : بشرط تسبيلي جسمك وروحك لاني واثق انك بتحبيني وباسها من كتفها ومد أيده واخدها في حضنه احنا هنفطر هنا هخلي سعديه تجيب الفطار عاوز اعرف عنك كل تفصيله كبيرة وصغيره واقضي معاكي اكتر وقت وبيلعب في شعرها. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ عند فريده محمد : ازي

رواية هوس عاشقه الفصل التاسع عشر

صورة
 رواية هوس عاشقه الفصل التاسع عشر ✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله  العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨ همس : باسته من دماغه تسلم يا عمرى واخدته نزلت. سليم  : اشوف فستانك يا همس قبل ما تلبيسه. همس : سليم انت مكنتش كده ايه يا حبيبي. سليم  : انتي وعدتني انك منزعليش واللي حصل اني مكنتش دوقت طعم شهدك. همس : فستاني مفاجاه ليك وسابته ونزلت جرى كانت ايه وعامر راجعين من بره همس : نوروتي يا عروسه تعالي معندناش وقت عن اذنك يا عريس اه مبروك. ايه : عن اذنكم واخدت همس وطلعت عن سهيله. سهيله : الله الله مرتات اخواتي عندي مش ممكن ايه نور ده. همس : شوفي يا جميل إحنا لازم نخلي بنت دى زى قمر هي اصلا قمر بس لازم عامر بتجنن بيها تحبي فستانك شكله إيه. ايه : انا حبه يكون فستان ابيض سنبل اوى هادى مفهوش شغل كتير . سهيله :  ثواني انت سمعت طلبات الانسه نفذ في خلال ساعه تكون هنا ومدام همس انت عارف طلباتها. همس: قول المدام انا بعتلها طلبي علي خاص تنفذه بسرعه الشاب : قفل فون تمام وفضلوا بضحكه علي ايه هتبقي عروسه بدراع واحد. ايه : والله انتم رخم وانا هقول ل عامر عليكم ومثلت أنها زعلانه همس: لا يا حلوه احنا منقدرش علي زعلك. سهيله

رواية هوس عاشقه الفصل الثامن عشر

صورة
     رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات الفصل الثامن عشر ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ كل في صدمه لأن الرصاصة جات في المحامي لانه كان واقف بتجاه همس سليم : همس انتي كويسه وايه فيكي حاجه أنتم الحمدلله كويسين عامر : اتجمد مكانه من صدمه أنه يخسر ايه كمان زى ما خسر كوكي. سليم : انت ملكش عندى ديه ولف قام من علي الارض ورفع مسدس علي هيثم انت كلب وملكش عندى تمن لسه متخلقش اللي يلمس مرات سليم سيف الدين وسحب زناد المسدس ولسه هيضربه . همس : بدموع بلاش يا سليم عشان خاطرى ميستهلش انك تورط نفسك  معاه بلاش سيبه ده قذر وخساره وقفت قدام سليم سيبه يمشي. هيثم : بس لو هو سابني انا مش هسيبه انتي بتاعتي انا ومش ناوى اسيبك وراح مسك اديها وشدها عليه وكان رد سليم متوقع وضربه بالنار في ايده وفي رجله و هيثم وقع على الارض . وفتحي :  جري على ابنه وطلب من رجالته أنها تشيله فتحيه : لسه هتقرب علي ابنها منعها فتحي وضربها بالقلم انت من النهارده طالق بتلاته وملكش ابن انسيه وزقها وقعت علي الارض وجربت عليها ايه انت بتعمل اي يا بابا هتفضل لأمتي قلبك قاسي عليها مش مسمحولك تمد يدك على ماما

رواية هوس عاشقه الفصل السابع عشر

صورة
      رواية هوس عاشقه الفصل السابع عشر ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ في اسكندريه  فتحي : شوف يا باشا صور اختك ورماهم في وشه وده العنوان اللي عايشه معاه فيه. هيثم: ده شرفي ولازم اغسله بالدم بس لازم نظبط الدنيا شويه عشان محدش فينا يتأذى وعمل كام فون واخد أبوه وراحه قاعده في فندق لحد ما يرتب أموره  فتحي: انت جايبني هنا ليه انا عاوز اروح عند اختك فهمت. هيثم: انا عرفت أن ده ظابط يعني لازم افكر في حل كويس اصبر كلها كان ساعه وتجيلنا أخباره. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ في الفندق سليم : كفايه رقص تعالي ارتاحي همس انتي تعبتي. همس : لا انا كويسه الحمدلله عشان تروح ترقص مع الستات اللي هتموت عليك دانا شيفاهم هيموته ويقربه منك واتعلقت رقبته بس محدش يعرف انك ملكي أنا وفضلت ترقص بس هو حس بالألم اللي في رجلها سليم : وانتي عارفه انا مش عاوز غيرك وشالها وفضل يرقص سلو وهو شايلها والكل كان معجب وفرحان بيهم . سليم : يبقي هفضل شايلك باقي فرح يا قلب سليم وهي مسكه في رقبته ومتعلقه بيها انا اسعد واحده في دنيا   حبيبتي تعالي عاوزك بره  ٠محمد : بحبك يا سهيله انا عارف اني مقصر معاكي في عواطفي بس انا

رواية هوس عاشقه الفصل السادس عشر

صورة
 رواية هوس عاشقه الفصل السادس عشر ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨⁦✨✨ همس : قاعده في الأرض بتعيط وضمه رجليه وبتهز نفسها اوى ومش قادره تتكلم وقامت لما حست أن سليم هيصحه دخلت اوضه وفضلت لحد ما أغمي عليها. سليم : صحي وخاف اول لما مش لاقها جانبه  قام وفضل ينادى عليها همس همس انتي فين وبيدور في كل مكان ولما مردتش لاقه باب اوضه مقفول كسره ودخل كانت واقعه في الأرض شالها وحطها علي سرير همس همس وقلبه هيطلع من صدره مالك يا قلب سليم انتي كنتي كويسه سعيده  ومسك اديها مالك وقام وجاب بيرفم وفوقها همس فتحت عيونها بتعب كانت عيونها حمرا جدا وسليم ثواني هطلب الدكتور. همس : مسكت أيده وباستها متخفش انا كويسه تقريبا ضغطي نزل . سليم : باس اديها وحطهم علي عيونه سلامتك ربنا ما يوجعني فيكي ابدا قلبي كان هيقف طيب تعالي اساعدك تلبسي ونروحي للدكتور . همس : لا لا انا الحمدلله ومسكت أيده انا بردانه ممكن تاخدني في حضنك انا مش محتاجه غير كده ارقيني يا سليم زى ما كنت بتعمل زمان وبتعيط. سليم : حاضر بس مالك ايه زعلك لازم اعرف قوليلي لو بتحبيني وهنا همس انفجرت بالعياط واترمت في حضنه وفضلت تترعش

رواية هوس عاشقه الفصل الخامس عشر

صورة
       رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات  الفصل الخامس عشر ✨✨✨✨✨⁦✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ في الشركه احمد : اهلا روزا نورتي الاسكندريه. روزا : أنا بعشق اسكندريه وأهل اسكندريه وخصوصا فرعون مصر احمد : بلاش فرعون مصر انتي لسه بتعوضي الخسارة اللي خسرتيها سليم مش سهل وانتي جربتي. روزا : اسمع يا احمد اللي عمله زمان معايا انا تسيته بس لازم نشتغل مع بعض تاني انت قوله والباقي عليا. احمد : روزا ارجعي روسيا احسن من التصادم مع سليم . روزا : بحبه يا احمد بعد الليله وانا ست وجربت قد ايه هو راجل مش قادره اقبل براجل تاني علي سرير. احمد : انسي يا روزا سليم لسه لحد دلوقتي بيفكر عن الغلطه دى رغم انك متاكده انتي اللي يومها حطيت له المخدر انتي وزباله اللي اجرتيه عشان يوقع سليم نصيحه انا عن نفسي مستحيل اتكلم معاه في اي حاجه تخصك فهمتي. روزا : يبقي انا اسفه مطره اللعب باخر كارت معايا انت بس اديله الفلاشه دى وخليه ومسكت ورقه وقلم وخليه يجيلي في عنوان ده سلام يا احمد ومشيت خطوه متنساش أدى البوسه دى ل فرعون مصر  علي ما ابوسه انا اه وفي حاجه تانيه اتفرج علي الفلاشه متاكده انك ه

رواية هوس عاشقه الفصل الرابع عشر

صورة
   رواية هوس عاشقه الفصل الرابع عشر ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ في فيلا سليم. سليم :  فون بيرن وكل ما يمسك يلاقيها همس: مش عاوز يرد وفضل يلعب وكل مره يرن فون يمسكه ويرفض أنه يرد نفسه يسمع صوتها هيتجنن عليها نفسه انه يطمن ويطمن قلبه بيها  وراح وقف في شباك  وكانت ليله تشبه الليله اللي شافها فيها برد و عتمه واحساس بان ظلم الكون اجتمع فيها عشاني وراح يصلي وفضل يكلم ربنا   يارب انا تعبت ونفسي ارتاح نفسي اطمن عليها يااااارب انت العالم قد ايه انا بحبها ومش قادر استحمل بعدها عن قلبي ولا روحي ولا عيني دى بينتي قبل ما تكون حبيبتي ومفيش اب بيبعد عن بنته اللي اذا مات يا رب خد روحي ما دام كتبت عليا ابعد عنها انا فعلا عشقتها لدرجه الجنون وفونه رن تاني خلص صلاته وراح شافه وكانت همس مسك فون ورجع سابه تاني  بس همس قررت انها تبعت ماستج . همس : ابيه سليم لو فضلت مليون سنه مش هترد عليا هفضل واقف في بره لحد ما اموت قرر يا موت من الخوف والبرد يا تخرج تفتحلي الباب   فعلا مش خايفه مرعوبه بس مش من الجو من سليم مايردش عليها. سليم : فضل يلعب رياضه لاكتر من ساعه وبعد كده راح فتح

رواية هوس عاشقه الفصل الثالث عشر

صورة
 رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات الفصل الثالث عشر سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ في فيلا سليم سعديه : صباح الخير يا انسه همس همسه : صباح الخير يا سعيده  ابيه سليم فين. فريده :  دخلت اطلعي بره انتي يا سعديه وسيب الاكل هنا. همسه : مالك يا ماما فريده حضرتك بتعيطي ليه. فريده : سليم ساب الفيلا وقالي انه هيعيش لوحده. همس : بتعيط ما تخافيش يا ماما فريده هو مش هيعيش لوحده عنده اكيد اللي هتعيش معاه. فريده : قصدك ايه يا همس انتي تعرفي حاجه انا ما اعرفهاش. همس : بتحاول تقوم مش قادره تدوس على رجليها وبتعيط انا ما اعرفش حاجه ابقي اسئله. فون همس بيرن وكانت سهيله. سهيله انتي صحيتي أمتي وصوتك ماله بتعيطي ليه اقفلي انا قدامي خمس دقايق واكون في الفيلا محمد بيقولك محتاجه حاجه لانه مستعجل هيعدى عليكي بعدين . همس:  شكرا يا سهيله مش محتاجه حاجه انا كويسه قولي له شكرا. سهيله : تمام حاولي ما تضغطيش عليها انا طلعالك حالا وقفلت  وهمس : فضلت بتعيط وطلعت سهيله مالك فيكي ايه انتي لسه تعبانه وحضرتك يا ماما بتعيطي ليه كمان. فريده انا بعيط عشان سليم سابني وهو يعيش لوحده وهمس من ساعه ما عرفت