المشاركات

عرض المشاركات من فبراير, ٢٠٢٢

رواية فيروز الأسد الفصل السادس عشر 16 بقلم عفاف نصر

صورة
    رواية فيروز الأسد الفصل السادس عشر 16 بقلم عفاف نصر   رواية فيروز الأسد الفصل السادس عشر 16 بقلم عفاف نصر رواية فيروز الأسد البارت السادس عشر رواية فيروز الأسد الجزء السادس عشر فيروز الأسد عفاف نصر  فيروز الأسد عفاف نصر  رواية فيروز الأسد الحلقة ال السادس عشر لقراءة أو تحميل رواية فيروز الأسد الخاتمه : اضغط  هنا لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على ( رواية فيروز الأسد ) يجب أن تكتب 5 تعليقات اولًا كي تظهر لك الحلقة.

رواية فيروز الأسد الفصل الخامس عشر والأخير 15 بقلم عفاف نصر

صورة
   رواية فيروز الأسد الفصل الخامس عشر 15 ولاخير بقلم عفاف نصر (15) والاخير اسد بابتسامة بسيطه  انتي طالق يا زينب وامسك بيد فيروز وغادر من المكان بأكمله بعد مرور خمس اشهر♥ كان اسد يقف امام المراه هيندم ملابسه ولكن قاطعه خروج فيروز من الحمام..    رواية فيروز الأسد الفصل الخامس عشر والاخير  15 بقلم عفاف نصر اسد بخبث وهو يقترب منها ويحاوط خصرها انا بقول بلاش نروح الفرح ده لان كده انتي تتاكلي اكل يا بطايه.. فيروز بغيظ  زقتيه بعيد عنها بطايه في عينك متقولش كده تاني ما كل ده بسببك انت واكملت بسخريه وهي تحاول تقليد اسد انتي مش بتاكلي يا فيروز اهتمي بصحتك يا فيروز واكملت وهي تضربه بخفه علي ذراعه ودلوقتي بتقولي يا بطايه اسد بخبث بقا انا بعمل كده يا روزتي واكمل وهو يجذبها من خصرها حتي التصقت بصدره الصلب وبعدين انتي كده بقيتي اجمل فيروز بحب وهو تحاوط عنقه  بجد يا اسدي يعني انا مش تخينه اسد بخبث  تخينه اي ده انتي مهلبيه فيروز بخجل وهي تدفن راسها داخل عنقه بحبك يا اسدي اسد بعشق  واسدك بيعشقك يا فيروزتي واكمل قائلا بخبث ما بلاش نروح الفرح ونتحجج انك تعبانه فيروز بعيظ من وقا'حته  لا يا اسد هنروح و

رواية فيروز الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم عفاف نصر

صورة
  رواية فيروز الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم عفاف نصر   رواية فيروز الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم عفاف نصر رواية فيروز الأسد البارت الرابع عشر رواية فيروز الأسد الجزء الرابع عشر (14) اسد بهدوء   امي هي السبب يا فيروز هي اللي كامت عايزه تاذيكي بالطريقة دي  فيروز بصدمه   ماما فاطمه هي اللي كانت عايزه تخطفني طيب وتعمل فيا كده ليه انت بتهزر يا اسد بالله عليك قول انك بتهزر اسد بخجل  للاسف دي الحقيقه وكانت عايزه زينب تشترك معها في المصيبه بس زينب حكتالي كل حاجه وهي لحد دلوقتي متعرفش ان زينب قالتلي حاجه ومتعرفش ان الواد اللي كانت ماجره عشان يخطفك مخطفكيش لان انا اتفقت معه واديت ليه ضعف المبلغ عشان يوهمها انه خطفك  فيروز بصدمه طيب ليه تعمل فيا كده ليه عايزه تاذيني بالطريقه دي اسد بهدوء  ده اللي هنعرفه دلوقتي واكمل قائلا وهو  ينظر الي فيروز المصدومه يلا يا حبيبتي قومي عشان هنرجع القصر  فيروز بذعر لا بالله عليك يا اسد انا معتيش عايزه ارجع المكان ده تاني  اسد بعشق وهو يحاوط وجها بكفيه متخفيش يا حبيبتي انا معاكي ومحدش هيقدر ياذيكي ـــــــــ ♥في وقت لاحق♥ـــــــــ كان يدخل اسد الي القصر وهو ممسك ب

رواية فيروز الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم عفاف نصر

صورة
 رواية فيروز الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم عفاف نصر   رواية فيروز الأسد الفصل الثالث عشر 13 بقلم عفاف نصر رواية فيروز الأسد البارت الثالث عشر رواية فيروز الأسد الجزء الثالث عشر فيروز الأسد فيروز الأسد رواية فيروز الأسد الحلقة ال الثالث عشر (13) افاقت فيروز عندما احست بيد تتحس*س جسد*ها  فيروز بذعر: انت مين وانا فين وبعمل اي هنا مجهول بخبث: انا مين مش شرط تعرفي انما بتعملي ايه هنا فانتي متواصي عليكي جامد يا حلوه هو بصراحه مطلوب مني اقت*لك بس مش بعد ما ناخد كام صوره حلوه مع بعض فيروز بخوف انت بتقول اي يا مجنون انت  شخص بخبث: وهو يمرر يده علي جسد*ها بقول انك حلوه اوي  فيروز بغضب ضر*بته بالقلم جعلت فمه ينز*ف د*ماء  مجهول بغضب بقا يا بنت.... بتمدي ايدك عليا طيب والله لاندمك ما ان انهي كلامه حتي حاول الهجوم عليها ولكنها دافعته عنها سريعا ملتقطه سك*ينا كان بجانب الفراش  فيروز بقوه وخوف بعض الشي صدقني لو قربت مني هقت*لك  مجهول بهدوء مش هقرب منك بس اهدي  و في أقل من ثانيه كان قد  قيد يديها  وراء ظهرها وحاوط جسدها بجسده  مجهول بحب وهو يهمس بجانب اذنها اهدي ومتخفيش انا مستحيل اذيكي ابدا  فيروز دم

المجد للقصص والحكايات ماجد فادي

صورة
  الرواية متوفرة كاملة على مدونة   المجد للقصص والحكايات    ولكن يجب أن  تكتب 5 تعليقات اولًا كي تظهر لك باقي باقي الفصول.  تمتلك مدونة المجد للقصص والحكايات   قاعدة كبيرة من الروايات الإلكترونية  تُعد هي الأكبر  في الوطن العربي كل ما عليك فعله للقراءة هو فتح الصفحة الرئيسية والاستمتاع بمجموعة  متنوعه من الروايات  يبدو أن الفصل الذي تود قراءته قيد الكتابة الآن وسيُنشر بعد قليل  وستحصل على اشعار لأننا سننشر الفصل هُناك بمجرد كتابته بالإضافة لأننا سنُرشح لك المزيد من الروايات الرائعة التي لا يُمل منها ابدًا فـ المجد للقصص والحكايات  هو أكبر مكتبة  روايات إلكترونية في الوطن العربي، وبالتأكيد  ستجد الروايات التي تعجبك لدينا The full story is available on the blog  Glory to the stories and tales  but must  Write 5 comments first to show you the rest of the chapters.  She owns the glory blog for stories and tales  A large database of electronic novels  She is the largest  In the Arab world, all you have to do to read is open the home page and enjoy a collection  Variety of novels  Looks like

رواية فيروز الاسد الفصل الثاني عشر بقلم عفاف نصر

صورة
 رواية فيروز الأسد الفصل الثاني عشر  بقلم عفاف نصر   رواية فيروز الأسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم عفاف نصر (12) في ناحيه اخري كانت فيروز تحاول الخروج من القصر ولكنها تفاجات باحد يضيع يديه علي كتفيها استدارت فيروز بحذر ولكنها تفاجات بالذي يقف امامها  فيروز بصدمه: ادم  ادم بخبث: راحه فين يا روز في الوقت المتاخر ده  فيروز بقوه: ملكيش دعوه  ادم باستهزاء: ويا تري اسد يعرف انك خارجه من القصر في الوقت ده ولا انتي ناويه تهربي منه عشان كده خارجه  سكت فيروز ولم تعرف ماذا تقول حتي قالت بعد صمت دامه ل دقيقه  فيروز بهدوء: ايوه ههرب من القصر ده هطلع من حياتكم للابد ومعتيش هتلمحوني تاني لاني خلاص تعبت وبما انك عرفت اللي كنت ناويه اعمله يا تساعدني وتخليني اطلع من هنا يا تنسي انك شوفتني  ادم بهدوء: طيب اهدي يا روز وصدقني هساعدك وحاول مسك يديها ولكنها ابتعدت عنه سريعا  فيروز بغضب: اوعي تقرب مني انت فاهم انت اكتر واحد اذ'يتني فيهم كلهم انت اللي دمرتلي كل حياتي يا ادم انا كنت بعتبرك اخويا بس انت عملت اي خطفتني يوم فرحي من اسد وبسببك اتجوز زينب وياريت استكفيت ب كده لا خطفتني وودتني بيت دعا*ره وبسببك بقيت

رواية فيروز الاسد كامله بقلم عفاف نصر

صورة
رواية فيروز الاسد كامله بقلم عفاف نصر  رواية فيروز الاسد كامله بقلم عفاف نصر من الفصل الاول لفصل الثامن من هنا   الفصل التاسع  الفصل العاشر الفصل الحادي عشر الفصل الثاني عشر الفصل الثالث عشر الفصل الرابع عشر الفصل الخامس عشر الفصل السادس عشر     الخاتمه    الرواية متوفرة كاملة على مدونة المجد للقصص والحكايات   ولكن يجب أن تكتب 5 تعليقات اولًا كي تظهر لك باقي باقي الفصول. تمتلك مدونة دار مصر قاعدة كبيرة من الروايات الإلكترونية تُعد هي الأكبر في الوطن العربي كل ما عليك فعله للقراءة هو فتح الصفحة الرئيسية والاستمتاع بمجموعة متنوعه من الروايات  ان كيدهن عظيم ،  روايات pdf ، أرض زيكولا ،  رواية الجريمة والعقاب ،  كاتب البؤساء ،  رواية أنتيخريستو ، عائد الي حيفا pdf ،  روايات عالمية ، تحميل روايات pdf ،  روايات احمد خالد توفيق ،  كتب احمد خالد توفيق ،  روايات مصرية ،  روايات مصريه ، روآيآت ،  تحميل روايات ،  قصص ورويات ،  روايات ،  رواية

رواية فيروز الاسد الفصل الحادي عشر بقلم عفاف نصر

صورة
  رواية فيروز الاسد  الفصل الحادي عشر  بقلم عفاف نصر  (11) سليمان بحده: شوف يا ابني دلوقتي لازم تعدل بين مرتاتك هتبات عند زينب ليله وعند فيروز ليله  اسد بصدمه اي اللي بتجوله ده يا بوي  سليمان بحده بقول اللي لازم يحصل يا اسد انت لازم تعدل بينهم هم الاتنين لان زينب كمان مراتك وليها حقوق عليك وربنا ميرضاش بالظلم يابني  روايات عالمية نظر أسد الي فيروز بحيره ولكنه وجدها تاكل بصمت ولا تعير للحديث اي اهتمام  اسد بهدوء وهو ينظر الي فيروز معاك حق يا بوي  نظرت اليها فيروز وابتسمت بسخريه  فيروز بهدوء عن اذنكم  اسد ببرود كملي اكلك انتي مكلتيش حاجه ولكنها ذهبت وتركته ولم تعير لحديثه اي اهتمام بعد مرور فتره في غرفه اسد  اسد بعصبيه في اي مالك متغيره كده لي  فيروز ببرود مالي ما انا كويسه اهو  اسد بهدوء فيروز لو مش عايزني اروح عند زينب مش هروح  فيروز بلامبالاه وانا مقولتيش كده وبعدين زينب مراتك وليها حقوق عليك  اسد بصدمه معقول مش غيرانه ولا همك الموضوع  فيروز ببرود وانا اغير لي هي مراتك زي ما انا مراتك وده حقها  روايات pdf اسد ماشي يا فيروز وانا هعمل اللي انتي عايزه والنهارده هبات عند زينب وتركها وغادر

رواية حبيت بلوجر دمرني كامله بجميع الفصوال بقلم هويدا زغلول

صورة
     حبيت بلوجر دمرني الفصل الاول  بقلم هويدا زغلول انا نور عندي 25سنه ودلوقتي بكتب مذاكرتي بس اتمني رؤوف جوزي مش شوفها طبعا  هو عارف حكايتي كلها بس ذكرياتي مش  حاجه كويسه اوي أن اكتبها بس حبيت  تكون موجوده ولو ينفع تكون مسلسل  ياريت علشان تكون عبره لكل بنت انا غلط  زمان بس كنت مراهقه عيله صغيره  عندي 19سنه وكان كل حاجه عندها  السوشيال ميديا اي حاجه تزعلني  اروح انشرها هناك تفرحني كذلك كنت  مجنونه جدا وكنت بحب بلوجر جدا  ومعلقه صوره في كل مكان عندي في  الشقه اه الشقه مش الاوضه انا بابا  وماما مسافرين برا مصر واي فلوس  بعوزها باخدها هبتدي من اول  حلفه حسام البلوجر المشهور وكنت بكلم دينا صحبتي في التلفون  نور /الو ايوه يا دينا  دينا /في اي عالصبح  نور /ينهار ابيض انتي لسه  نايمه حرام عليكي  دينا /في اي يا نور عايزه اي الساعه  لسه 10 عايزه اي يا ازعاج  نور /واحنا ورانا سفر قولتك حسام  انهارده مسافر الساحل ولازم نمشي  دلوقتي قومي يلا عقبال ما اجيلك  دينا /انا مش هبات ماما مش موافقه  نور /هكلم مامتك اخلصي يلا وقفلت  ووقفت قدام صوره ل حسام هشوفك  اخيرا يا حبيبي وباست الصوره ونزلت  راحت ل دين

رواية فيروز الاسد الفصل العاشر بقلم عفاف نصر

صورة
رواية فيروز الاسد الفصل العاشر  بقلم عفاف نصر   في نفس الوقت في غرفه زينب  أسد بغضب :اي اللي بتقوليه ده  زينب بخبث:بقول اللي هيحصل يا روحي  وأكملت بحب وهي تتعلق برقبه أسد أسد انا بحبك لي مش عايز تفهم ده  أسد بكل غضب زقها بعيد عنها وانا مش بحبك افهمي بقا وابعدي عن فيروز يا زينب لأنك لو فكرتي تاذيها صدقني هتندمي  وكان على وشك مغادره الغرفه ولكنه توقف مكانه عندما استمع الي زينب وهي تهتف  زينب ببرود:اي رايك لو البلاد كلها عرفت ان حبيبه القلب كانت ممسوكه في قضيه زنا تخيل اي اللي ممكن يحصل  واي اللي ممكن يطلع عليك يا حبيبي  أسد بغضب شديد مسكها من شعرها بعنف  اي اللي بتقوليه ده يا زباله  زينب بخبث اي غلطانه انا مش دي الحقيقه وأكملت بوقاحه وهي تتلعب بقميص أسد اي رايك اما تقضي الليله دي معايا صدقني هخليك تنسى فيروز خالص  أسد بقرف زقها بعيد عنه للاسف اتغيرتي كتير يا زينب وتغيرك للاسوا وانا بقيت اقرف منك انا صابر عليكي لحد دلوقتي عشان خاطر امي وابويا غير كده كان زماني خلصت منك من زمان وتركها وغادر الغرفه....  في وقت لاحق كانت فيروز تجلس على الفراش شارده في الشرط الذي وضعه أسد ولكنها اتنفضت من مكا

رواية فيروز الاسد الفصل التاسع بقلم عفاف نصر

صورة
رواية فيروز الاسد الفصل التاسع  بقلم عفاف نصر   (9) نظر الجميع الي سليمان بصدمه  اسد بصدمه: اي اللي بتجوله ده يا بوي سليمان بحده هو ده شرطي وافجت عليه يبقا فيك تظل هنا غير اكده تنسي انك عندك اهل وتعتبرنا موتنا روايات عالمية زينب بعصبيه وصوت عالي  اللي بتجوله ده مستحيل يحصل يا عمي اسد جوزي انا وانا الوحيده اللي ليا الحق ان ابقا ام اولاده واكملت بسخريه وهي تنظر الي فيروز الواقفه ب لامبالاه وبعدين انت ازاي  عايز البت دي تبقا ام احفادك انت نسيت هي ممسوكه في قضيه اي  دي هتبقي وصمه عا*ر لاحفادك لو الفاجره دي هي اللي بقيت امهم قاطع كلامها صوت صفعه قويه جعلتها تسقط علي الارض بعن*ف والد*ماء تخرج من فمها بغز*اره  اسد بغضب جحيمي: انا حذرتك مليون مره يا زبنب وقولتلك ان فيروز خط احمر وانتي اتعدتي كل الخطوط الحمراء والتفت الي والده واكمل وانا موافج علي شرطك يا بوي وفيروز هي اللي هتبجي ام ولادي لان ميشرفنيش غيرها هي اللي تبقي ام ولادي قال هذا وهو ينظر إلى زينب بسخريه  فاطمه بغضب وهي تزيح اسد بعيدا عن زينب اي اللي بتجوله ده يا ولدي واكملت وهي تضم زينب الي داخل احصانها وبعدين انت اتخبلت في مخك ولا اي ب

رواية فيروز الاسد كامله بجميع الفصوال بقلم عفاف نصر

صورة
 اقلعي  هي بصدمه: انت بتقول اي  هو بعصبيه: مسكها من شعرها الكلمه اللي اقولها  متتعادش يا روح امك  هي بدموع: سيب شعري ارجوك هو بقرف: زقها علي السرير واكمل خمس دقائق وجاي لو مش لقيتك جاهزه اعملي حسابك اني هخليكي تندمي علي اليوم اللي اتولدتي فيه جلست علي السرير وضمت ساقيها بذراعيها وتدفن راسها بداخلهم برعب شديد تتمني ان يكون كل ما يحدث ما هو اللي كابوس مخيف ظلت تبكي عندما تذكرت ما حدث لها  بقلم عفاف نصر 𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐤 هي بدموع من كتر الضرب والله العظيم كذب يا بابا انا معملتيش كده  ابوها بغضب ضربها بالقلم علي وجها واكمل اسكتي يا فاجره بقا بقا اخرتها اجيبك من القسم وانتي ممسوكه في قضيه زنا هي بنفي وخوف لا والله يا بابا انا مظلومه انا معرفش ازاي حصل كل ده انا قومت لقيت نفسي هناك بس والله انا مليش ذنب ابوها بغضب اسكتي انا مش عايز اسمع منك ولا كلمه بسببك همشي وانا مواطي راسي في الارض ياريتك ما جيتي علي الدنيا دي واكمل اعملي حسابك كتب كتابك علي اسد ابن عمك بليل  هي بدموع: حرام عليك متعملش فيا كده انا والله مظلومه  ولكنه لم يبالي بيها ولا بدموعها وتركها وغادر الغرفه  مر الوقت حتي جاء المساء

رواية كيد النساء الفصل الثامن والتاسع ولاخير بقلم هويدا زغلول

صورة
 روايات عالمية #كيد النساء  # الحلقه الثامنه  #بقلم دوداا حوده  فاطمه:انت عبيط وانا اجبلك المبلغ ده منين  حماصه:انا مالي يا ابله حاجه متخصنيش تجبي مكان ما تجبي  فاطمه :طيب اصبر عليا شويه يمكن اعرف اتصرف في المبلغ  حماصه :اخرك اسبوع وجوزك هيعرف بكل حاجه  فاطمه :انت عبيط مانت برضه هتروح في داهيه معايا  حماصه ؛مهو انا مش غبي يا استاذه انا مش اسمي حماصه وبعدين انا هبعت التسجيلات من لجوزك من تلفون مسروق وانا اصلا مش في البلد وخلينا أن جوزك بلغ هيبلغ بعد موتك اتصرفي وتجيبي الفلوس  فاطمه :انا عملتلك اللي نفسك فيه تعمل فيا كده  حماصه :انا كنت عايز اتجوزها ولما عملت االمصلحه دي عملتها عالشان الفلوس بقولك اي وقتك خلص معايا سلام يا ابله وقفل السكه وهي فضلت تعيط والتليفون رن هايدي  فاطمه :ايوه يا هايدي  هايدي:الله يخربيتك علي المصيبه اللي جبتيها ليا منك لله ياشيخة  فاطمه :والنبي سبيني في حالي منها لله أنا كمان وقعت في مصيبه وممكن أطلق فيها لا اطلق اي انا ممكن اموت فيها  هايدي:وانا مالي بيكي يكش تولعي انتي وهي في ساعه وحده خطوبتها وكتب كتبها علي احمد يوم الخميس الجاي منك لله  فاطمه :احمد مين صاحب ا