المشاركات

عرض المشاركات من مايو, ٢٠٢٢

رواية السم في العسل كامله بقلم كوكي سامح

صورة
رواية السم في العسل كامله بقلم كوكي سامح  فصول الرواية رواية السم في العسل الفصل الأول رواية السم في العسل الفصل الثاني رواية السم في العسل الفصل الثالث رواية السم في العسل الفصل الرابع رواية السم في العسل الفصل الخامس رواية السم في العسل الفصل السادس رواية السم في العسل الفصل السابع رواية السم في العسل الفصل الثامن رواية السم في العسل الفصل التاسع رواية السم في العسل الفصل العاشر رواية السم في العسل الفصل الحادي عشر رواية السم في العسل الفصل الثاني عشر رواية السم في العسل الفصل الثالث عشر   روايه السم فى العسل الفصل الرابع عشر  رواية السم في العسل الفصل الخامس عشر ولاخير الرواية متوفرة كاملة على   مدونة المجد للقصص والحكايات ولكن يجب أن تكتب 5 تعليقات أولاً كي تظهر لك باقي الفصول يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام ( من هنا ) او متابعه علي الفيس الحساب الشخصي  ماجد فادي ( من هنا ) او متابعه جروب الفيس ( من هنا )     رواية السم في العسل كامله بقلم كوكي سامح   روايات كوكي سامح   

روايه السم فى العسل الفصل الرابع بقلم كوكي سامح

صورة
روايه السم فى العسل  الفصل الرابع  بقلم كوكي سامح  #  4 منار واقفه ولما شافت الداداه   ( صرخت بأعلى صوتها اختى راحت في داهيه) (مناااااااااار قتلت حماها ) سهر : اي، انتي بتقولي اي!   الشغاله وداد خرجت جري وهى بتصرخ وتلطم علي وشها ( الدمنهوري بيه اتقتل.. الدمنهوري بيه اتقتل) “روقيه ومعتزه نازلين جري من علي السلالم” روقيه لشغاله وبخضه ( في اي؟) الشغاله وداد بتلطم علي وشها وبتبص ناحيه المكتب وبتشاور بايدها ( الست منار قتلت حماها) وبقت تصرخ ( الدمنهوري بيه اتقتل) معتزه : نعم، انتي بتقولي اي! روقيه ومعتزه جريوا علي المكتب والذعر باين علي وشهم فى المكتب… ” سهر قاعدة جمبه الدمنهوري وماسكة السكينه وباصه لمنار ومستغربه من اللي هى قالته” منار سمعت صوت روقيه ومعتزه جايين ع المكتب واول لما لمحتهم، اتلونت زى الحربايه الدموع نزلت من عينها وقربت من سهر ( ليه تعملي كده وببكاء شديد : حرام عليكي، ضيعتي نفسك وضيعتينا معاكي) سهر بتهز دماغها بعدم استيعاب للي بيحصل معاها من اختها وتؤامتها منار روايه السم فى العسل الفصل الرابع 4 روقيه ومعتزه دخلوا المكتب وهما سامعين حوار منار لسهر واول لما شافوا جثه الدمنهوري

روايه السم في العسل الفصل الثالث بقلم كوكي سامح

صورة
  روايه السم في العسل الفصل الثالث  بقلم كوكي سامح ج. 3..            اتمنى ترفعو التفاعل  احمد اتنطر من ع السرير زى المجنون وبعد عنها (انتى مش سهر مراتي.. انتي مين؟)  سهر نزلت القميص على جسمها وبتعجب : نعم، انت بتقول اي! احمد بارتباك وإصرار : بقولك انتي مين؟  سهر بغضب : انت اتجننت، انا سهر مراتك  "احمد حط ايده على وشه واتوتر لما حس انه غلط فيها ولغبط في الكلام"  قرب منها وقعد جمبها وحط ايده على ضهرها  وابتدى يبوسها ويتأسف  انا اسف ي حبيبتى سهر شالت ايده من على ضهرها بعنف وبغضب شديد ( ابعد عني)  احمد قرب منها وحضنها من ورا وشفايفه على ضهرها ( انا اسف ي حبيبتى، متزعليش مني)  سهر بنفخ وبتزقه : بقولك ابعد عني  احمد : مش هبعد ونيمها على السرير وخدها فى حضنه وشفايفه على شفايفها  سهر بعدت عنه وورابت وشها الناحيه التانيه  ( خلاص انا مش عاوزاك ولو سمحت سبني انام) احمد بتوتر : فى اي ي سهر ما انا اعتذرتلك سهر قامت وقعدت على السرير  ( اه، اعتذرتلى علي اي بالظبط، ع اني عاوزاك وانت رفضت ولا لما قولتلى انتي مش سهر.!)  _ احمد مسك حنجرته وحس بخنقه وابتدى وشه يحمر ومش قادر ياخد نفسه  ( مخنوق و

رواية السم في العسل الفصل الثاني بقلم كوكي سامح

صورة
رواية السم في العسل الفصل الثاني  بقلم كوكي سامح  ج. 2..      تفاعل حلو علشان اكمل.   __ اول ما فتحت المدفن سمعت صوت حد بيتكلم من خلفها ، بصت وراها علشان تشوف مين، الدنيا كانت ضلمه وجهت فلاش الفون شافت حاجه غريبه، شافت البنت بتاعه الودع قامت وقفت وباستغراب : انتى!! (البنت بتفرك فى عينها ومدت ايدها ناحيه الفون ،ابعدى البتاع ده بعيد عن عنيه مش عارفه اشوفك)  سهر بغضب وصوت مبحوح : انتى اي اللى جابك هنا  ( البنت واقفه مش بترد)  سهر قربت منها والفون وقع على الارض مسكت البنت من دراعتها وبقت تهزها  ( انتى تعرفينى منين؟ وعاوزه منى اي؟ ها)  ما تردي عليا، ساكته ليه!  ما انتى كنتى بتتكلمى لما قولتيلى ان الجاى كتير وهشوف إيام سوده، وانا اهو بشوف الايام السوده  قعدت على الأرض ومسكتها من هدومها وبتوسل: ( هو انا هيحصل معايا اي تانى، ارجوكى ردى عليا)  رواية السم في العسل الفصل الثاني بقلم كوكي سامح  البنت وطت وجابت الفون وقعدت جمب سهر  وفتحت المدفن معاها وبصتلها وقالت : انزلى شوفى بنتك عايشه ولا ميته  سهر بلهفه ارتباك ودموع : بنتى، بنتى، وطت وبصت جوه المدفن كان ضلمه ونادت بصوت مبحوح  ( فريحححححححه💔) 

روايه السم فى العسل كامله بقلم كوكي سامح

صورة
  ج.1.                جديده وحصرى. تفاعل حلو. علشان اكمل  __ من يوم ما حمايا كتب وصيته وقال فيها ان اللى هتخلف بنت هى اللى هتاخد نص ثروته وحياتنا اتقلبت ١٨٠ درجه للأسوء  انا سهر ٢٥ سنه على قدر كبير من الجمال.. متجوزه من " احمد الدمنهورى" ولقبه الباشا وعايشه فى فيلا حمايا ( الدمنهورى بيه) اكبر تجار العاب الأطفال فى مصر وجميع البلاد العربيه عندى سلفتين " روقيه" ٣٥ سنه وعندها (مروان ٣ سنوات) وزوجة الأخ الاكبر ( عمار)  اما " معتزه" ٣٢ سنه وعندها ( ياسين سنتين)  وزوجة الأخ الوسطانى ( كريم)  طبعا انا قولت سلفتين لان السلفه التالته متنفعش تبقى سلفتى لانها اختى التؤام (منار) ومتزوجه من الأخ الوسطانى تؤام كريم واسمه ( كارم) ومعاها "باسم" عنده شهوور   اما انا بقى مرات الباشا اللى الكل بيعملوا الف حساب واراد ربنا بعد ما حمايا كتب وصيته  روايه السم فى العسل كامله  بقلم كوكي سامح  انى احمل ولما شوفت السونار عرفت انها بنوته  ونويت اسميها ( فريحه)  عانيت من الحمل شهور.. وجه اليوم اللى اتولدت فيه فريحة وكانت فرحه البيت كله  بس رغم الفرحه اللى عشتها اما اتولدت فر

سكريبت سارقة القلوب بقلم سولييه نصار كامله

صورة
  سكريبت ♥️بقلم سولييه نصار♥️ -انا مش هقدر اتجوزك  قولتها بإيمان اللي اتصدمت ...عيونها دمعت وهي بتقرب ليا بخوف ....بتمد ايديها عشان توصلي ...اخيرا قدرت تمسك أيدي وقالت: -عماد انت بتهزر صح ... النهاردة كتب كتابنا ...وانا لابسة الفستان ...اكيد مش هتك*سرني بالطريقة دي !!! بلعت ريقي وانا حاسس ان ضميري واج*عني ...صحيح أنا اختارت التوقيت الغلط  بس كده افضل ...لازم تعرف الحقيقة... -انا اسف  سكريبت سارقة القلوب بقلم سولييه نصار كامله  قولتها بحزن  -اسف علي ايه ...اسف انك ناوي تفض*حني يوم فرحنا ...عماد متعملش كده ابوس ايديك ابويا ممكن يحصله حاجة ده مريض....انا عملت ايه لده كله ... بصتلها وحاولت ابرر... -وضعك يا ايمان ... -ماله وضعي ...عشان فجأة خ*سرت نظري عشان مبقتش قادرة اشوف ...انت عايز تسيبني للسبب ده ؟!عايز تد*مر فرحتي بسبب كده ...انت ازاي كده يا عماد ...أنا بفستان فرحي  سكريبت سارقة القلوب بقلم سولييه نصار كامله   دلوقتي واحنا اخيرا هنتجوز بعد سنتين خطوبة انت قولت انك مستني اليوم ده بفارغ الصبر  جاي دلوقتي تك*سرني وتسيبني ...حرام عليك ..مفكرتش فيا هواجه الناس ازاي ...مفكرتش في ابويا التعبا

روايه مصائب امل كامله بقلم دوداا حوده

صورة
    مصائب امل  الحلقه الاولى بقلم هويدا زغلول  انا امل عندي ٢٨سنه انا الوحيده اللي في الشله لسه مش  اتجوزت مش علشان لساني طويل ومحدش يقدر يعيش مع  مجنون زي لا خالص انا مش راضيه اتجوز دلوقتي واللي  يشوفه من اصاحبي كل يوم يعقدني في الجواز اصلا انا  عايشه لوحدي بابا وماما مسافرين اكتر والوقت مليش اخوات  بس ليا اصاحبي اللي كانو اكتر من اخواتي بس بيحبوني قد  اي هههههههههههه مساميني امل مصيبه من كتر المصائب اللي  بعملها وده طبعي مش عارفه اغيرو والله وفي يوم وانا بلبس  موبيلي رن  امل :مني ازيك عامله اي  روايه مصائب امل كامله بقلم دوداا حوده  مني امل انا بدور علي شغل  امل :انتي فين  مني :في البيت  امل :طيب البسي وقابلني في وسط البلد  مني :اي تعرفي حد محتاج ناس  امل :اللبسي بس وبعدين هنتكلم وفعلا نزلت قبلت مني  مني :مساء الخير يا امل  امل :صباح النور يا قلبي مني :معلش مش مركزه خالص والله  روايه مصائب امل كامله بقلم دوداا حوده  امل :سبتي شغلك ليه  مني :رميت الورق في وش المدير راح رفدني  امل :ملوش حق ازاي يعمل كده مني بطلي تريقه بامانه في شغل ولا مصيبه من مصايبك  امل:لا مش للدرجه يعني انا مش تافه

اسكريبت كنت ملاذي الفصل السادس ولاخير بقلم سولييه نصار

صورة
  الجزء الاخير♥️ شكرا علي تفاعلكم السكر ♥️ بقلم سولييه نصار♥️ -ابوس ايديك سامحني ...الموضوع ده حصل من زمان ...كنت مراهق صغير معرفش حاجة ...وندمت وحتي اعتذرتلها ... قالها عمر بخوف وهو بيشوف الغضب في عيون حسين ...كان مرعوب حرفيا لاحسن يقت*له ...شاف في عيون حسين غضب مشافوش قبل كده في حياته ...غضب راجل عرف أن مراته تم الاع*تداء عليها ...هو صحيح د*مر حياة رشا بس مبرره أنه كان مراهق وقتها مدمن علي الافلام الابا*حية بشكل كبير  ده اللي حاول يبرره لنفسه ...بس من عيون حسين عرف أنه لو معترفش هيق*تله !...بس لو اعترف هيخسر كتير ...هيخسر مراته وبنته وهو مش مستعد لكده ...مش مستعد أن غلط واحد عمله هو ومراهق ينهي حياته الزوجية ويحرمه من بنته ...مستحيل يعترف ...بص لحسين وقال: اسكريبت كنت ملاذي الفصل السادس ولاخير بقلم سولييه نصار   -انسي الموضوع ...رشا خلاص اتجوزت بلاش تفض*حها....انت باين عليك راجل محترم وهتسترها وتعيش معاها وتنسي خلاص بلاش نفتح في الدفاتر القديمة عيش حياتك انت ومراتك وطلعني من هنا لان الفضيحة مش هتطول الا مراتك .... اتعصب حسين منه وقعد يضر*ب فيه جامد وعمر يصرخ ...كان خلاص حاسس أنه هيم*

اسكريبت كنت ملاذي الفصل الخامس بقلم سولييه نصار

صورة
 الجزء الخامس ♥️شكرا علي تفاعلكم السكر ♥️بقلم سولييه نصار ♥️ -ايه ! قالها وهو مصدوم ...كنت ببكي بع*نف وهو كان مصدوم بصلي وعينيه مدمعة بس انا كملت : -كان عندي تسع سنين وقتها  كانت ماما بتسيبني معاه دايما وهو كان بيعمل فيا كده ... هزني وهو بيزعق : -وانتي مقولتيش لامك ليه ...ليه سكتي  -قولتلها وضر*بتني ... قولتها وانا ببكي بع*نف ...دموعه نزلت وهو بيبصلي بصدمة ...بقيت اقول بصوت متقطع : -قال اني انا السبب ....قال اني اغر*يت.... حضني حسين جامد وقال: اسكريبت كنت ملاذي الفصل الخامس بقلم سولييه نصار    -بس اسكتي ده مش ذنبك ....ده واحد حي*وان بيرمي جر*يمته عليكي ...انتي كنتي طفلة وقتها  ...هو اللي كان حي*وان ...انتي ملكيش ذنب ... بعدت عنه وانا بقول : -بس أنا اكيد ... حط أيده علي بوقي وقال: -بطلي هبل هو حاول يقنعك بكده لكن انتي الض*حية وهو المج*رم ولازم يتعاقب .... اترعبت وقولت: -لا لا أنا خايفة ...اهلي هيق*تلوني ...امي مستحيل تصدقني ...قولتلها قبل كده وانا طفلة وصدقته هو ...بلاش تفض*حني ابوس ايديك ... مسك أيدي وقال: -بس دي مش فض*يحة يا رشا ...انتي الض*حية انتي اللي معاكي الحق هو اللي مفروض يخاف

اسكريبت كنت ملاذي بقلم سولييه نصار الفصل الرابع

صورة
  الجزء الرابع  ♥️شكرا علي تفاعلكم السكر  ♥️بقلم سولييه نصار يالا تعالي اتعشي واياكي تقولي الكلام ده تاني .... قالتها ماما بغضب وطلعت ... .... طلعت ام رشا وراحت لاخوها وقالت: -رشا قالتلي انك بتعمل حاجات مش كويسة ايه اللي بتقوله ده .... بلع عمر ريقه وقال :  اسكريبت كنت ملاذي بقلم سولييه نصار الفصل الرابع -دي ..احنا بس شغلنا فيلم وجات لقطة مش لطيفة وهي اتكسفت بس ودخلت جوه قفلت الفيلم بسرعة وحاولت اعتذر منها بس رفضت ... ابتسمت ام رشا وقالت: -انت عارف رشا تربيتها عالية عشان كده اتضايقت يا حبيبي متزعلش من رد فعلها ... -يا حبيبتي ازعل ليه دي بنت اختي حبيبتي ده بتمني بعد ما اتجوز اجيب سكرة زي رشا كده بنت محترمة ومؤدبة  -يارب يا حبيبي  قالتها أم رشا بإبتسامة ... .... خرجت  من شرودي  وانا بعيط  ...امي اختارت تصدق اخوها ورفضت تصدقني   ...حاولت كتير اكملها ...حاولت اترجاها متسبنيش  معاه بس امي  كانت بتزعقلي  وبتضر*بني  وخالي  كان بيستغل الموقف ويعت*دي عليا ...كان مفهمني  أن انا  السبب احيانا كان بيطلب مني  اعمل  حاجات مش كويسة وكانت بعملها  خوفا منه اسكريبت كنت ملاذي بقلم سولييه نصار الفصل الرابع

اسكريبت كنت ملاذي بقلم سولييه نصار الفصل الثالث

صورة
  الجزء الثالث ♥️شكرا علي تفاعلكم السكر♥️  بقلم سولييه نصار ♥️ -انا عارف اني غلطت ...بس يا رشا محدش هيلوم عليا أنا راجل...وبعدين محدش هيصدقك   ابدا واظن امك ذات نفسها مصدقتكيش فاكرة ... رجعت لورا وانا ببلع ريقي وقولت وانا بترعش: -اطلع برة ...اطلع برة ... طلع من المطبخ بسرعة وانا قعدت في مكاني ابكي ...كنت منه*ارة ...أنا واحد من اقرب الناس ليا دم*ر حياتي تماما ...نسي رابطة الدم اللي بيننا  ودمر*ني لدرجة اني كر*هت جسمي كر*هت اني بنت ...وكر*هت حياتي كلها ...فكرت كتير انت*حر بس خوفت لأني كنت خايفة من ربنا غير اني بحس اني مشتركة في الغلط ...هو قالي اني حلوة واني اغر*يته بس ازاي طفلة عندها تسع سنين تغر*يه بس رغم كل المنطق اللي بيقول كلامه كد*ب حاجة جوايا بتقول اكيد انا بشكل أو بتاني غلطت أو لفت انتباهه ليا ... ..... خلصت الزيارة التقيلة علي قلبي ودخلت اوضتي وانا ببكي ...كنت ببكي بعن*ف ...دخل حسين ورايا وبصلي بقلق وقال: -انتي كويسة ؟ هزيت راسي ومسحت دموعي وانا بصاله بحزن ...ملامحه اللي كانت قلقانة بقت باردة وقال : -اكيد زعلانة عشان اتجوزتيني وسيبتي حبيب القلب اكيد بتفتكريه دلوقتي صح ...اكيد وح

اسكريبت كنت ملاذي بقلم سولييه نصار كامله

صورة
 اسكريبت كنت ملاذي. بقلم سولييه نصار كامله   سكريبت♥️ كامله ♥️♥️ -اه  صرخت بأل*م لما حسين ضر*بني بالقلم ...وقعت علي الأرض بفستاني الابيض ...فستان فرحي ...بصيتله بخوف لقيته بيقرب منه عيونه مليانة دموع ...مسكني من شعري وصرخ : -انا تستغفليني ...أنا ... بكيت وانا بقول : -اسفة ...اسفة  -وانا اعمل بأسفك ايه ؟! صرخ فيا ودموعه بتنزل وبعدين كمل : -ليه مقولتيش كده قبل الفرح ...عايزة تشيليني الليلة...عايزة تشيليني نتيجة اخطاءك يا رخ*يصة ... بكيت وكلمة رخي*صة دبح*تني بس مقدرتش اتكلم ... شد شعري اكتر وقال: -انا حبيتك ليه عملتي كده ...ليه؟!! -اسفة ...اسفة  ده كل اللي كان علي لساني ...مكنتش قادرة اقول اكتر من كده لاني المذ*نبة هنا ...دي غلطتي انا ...فضلت اعيط واعيط ومتكلمتش ...مسكني حسين من أيدي وقومني وهو بيهزني جامد : -انطقي مين ده اللي سلمتيه نفسك .. .حطيت وشي في الأرض ومقدرتش انطق فضلت بس ابكي ... مقدرش اقول ...مقدرش اخلي عقلي يفتكر اللي حصل ... بصتلوا وعينيا حمرا وقولت: -ابوس ايديك استرني...وانا مستعدة اخدمك طول حياتي ...اتجوز عليا لو حابب كمان وهخدمك انت ومراتك وهعيش تحت جزمتك بس بالله عليك ما