المشاركات

عرض المشاركات من أغسطس, ٢٠٢٢

روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول

صورة
    روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها  الفصل الرابع  بقلم هويدا زغلول      روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها  الفصل الرابع  بقلم هويدا زغلول  روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها  الفصل الرابع  بقلم هويدا زغلول  لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت ) روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الفصل ال 4 يجب أن تكتب 5 تعليقات اولًا كي تظهر لك الحلقة. جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الحلقه الرابعه  روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها  جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الحلقه الرابعه  بقلم هويدا زغلول الام  اخرتها يا عبدالرحمن مش عايزه منك فلوس يا حبيب امك والله هي خلصت لحد كده  عبدالرحمن  عايز اقولك أن لو هي فضلت في البيت  أنا همشي منه وشوفي بقي انتي هتعملي اي  الام  مع السلامه يا حبيب امك امشي زي ما انت  عايز برحتك بس اعمل حسابك لو خرجت برا  البيت ده مش هترجع ليه تاني  عبدالرحمن  بس احب اقولك أن هقفل شقتي  ايوه وهاخد المف

روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول

صورة
  روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها  الفصل الثالث  بقلم هويدا زغلول  روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها  الفصل الثالث  بقلم هويدا زغلول  الفصل اهو قبل اي حد واي جروب تاني نتفاعل بق بضمير شوي جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الحلقه الثالثه  بقلم هويدا زغلول عزه  عايز تتجوز عليا يا علاء بعد الحب اللي كان  بينا حتي لو كنت غلط المفروض كنت اخدني علي قد عقلي  علاء  انتي راجعه ليه يا عزه وبعدين اشمعنا المره دي ساكته يعني وانا بقولك هتجوز عليكي  عزه  راجعه لاني بحبك وبعدين انا فكرت بعقل  لقيت أنه حقك انك تتجوز والشرع  حلل ليك اربعه  علاء  والله إنا عارف انك عرفتي بموضوع الورث  علشان كده جيتي صح  عزه  اخس عليك وبعدين هتورث من مين  مامتك ربنا يديها طوله العمر ازاي يعني تورث  علاء  مش مهم المهم هتوافقي تعيشي وداليا  تكون ضرتك  عزه أنا أعيش معاك حتي لو .....اي بتقول  اي داليا تكون ضرتي داليا مين مرات  اخويا  علاء  اللي كانت مرات اخوكي إنما خلاص هو  طلقها وانا نويت اتجوزها وبعدها  عزه عيطت وقالت  عزه  هو انت لسه بتعمل فيا كده عملت  فيك اي ده انا بحبك يا علاء اه مشيت  من ا

تحميل كتاب رسالة الي ست الحبايب لشاعر مجمود زيد

صورة
 تحميل كتاب رسالة الي ست الحبايب  لشاعر مجمود زيد  تحميل كتاب رسالة الي ست الحبايب لشاعر مجمود زيد  سيرة ذاتية مختصرة للشاعر محمود زيد تحميل كتاب رسالة الي ست الحبايب  شاعر  مٌقِل يتمتع بحس موسيقي مرهف و يكتب الشعر بالسليقة بدأ يكتب الشعر و هو في بدايات المرحلة  الثانوية من التعليم و كان ذلك في أواخر السبعينات من القرن الماضي  كانت له صحبة من أقرانه في التعليم  بالمنصورة مسقط رأسه منهم الشاعر و الكاتب شريف رستم  و المرحوم الشاعر و الكاتب شريف الفار و كانوا  يجتمعون في بعض الليالي للمذاكرة و في أثناء ذلك كانوا يراجعون  بعض أعمالهم أو يستمتعون بقراءة أعمال  بعض الشعراء العظام مثل أبو بثينة و فؤاد حداد.                                                                                           و كان من آن إلي آخر يعيد النظر فيما كتب و يتعهده بالتمحيص و التصحيح و الحذف  و الإضافة حتي يرضي    عنه ، حتي إن بعض بواكير أشعاره في هذه المرحلة مازال يحتفظ بها و يعدها من الأعمال الناجحة.                تأثر بوالده أحد رجالات التربية و التعليم بالمنصورة و علم من أعلام الوزارة في عصره و هو و إن كان تخ

روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول

صورة
  جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الحلقه الثانيه بقلم هويدا زغلول روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها  الفصل الثاني عبدالرحمن  سيد الرجاله انتي بتتريقي عليا طيب  سيد الرجاله وعد أهلك أنه عمره ما فيه يوم هيمد ايدو عليكي بس والله ما انتي بايته فيها انهارده  داليا  اخرتها يا عبدة عايز تمشيني هو ده اتفقنا  عبدالرحمن  كلامي خلص يلا خدي بعضك وامشي من هنا مش عايز اشوف وشك خالص فاهمه ولا لا  داليا  حاضر يا عبدو بس اعمل حسابك الحركه دي كبيره اوي وفي الوقت ده طلعت  حماتي  الام  اي يا ولاد مالكم صوتكم عالي ليه كده  داليا  ابنك عايز يمشيني من البيت يا حماتي وانا  حاضر هعمله اللي أنا عايزه  الام  اكيد لازم يعمل كده مش بركه البيت نورت  اعمل فيكي اي يا عزه ونزلت تحت وكانت  عزه نايمه  الام  ملاك برئ نايم يا إخواتي قومي يا هانم  كده أصحي عايزكي خربتي البيت يا هانم  عزه  حرام عليكي والله يا امي عايزه انام اهو  أنا مكنتش عايزه اجي البيت هنا  بسبب كده عالطول بتصحني من النوم  الام  عملتي اي تاني لاخوكي أنا مصدقت أن هو  اتجوز دلوقتي مشاه مراته  عزه  ايوه كده اخويا سيد الرجاله والله خلي  يحكم

رواية جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوزها الفصل الاول بقلم هويدا زغلول

صورة
  جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت جوز اختة الحلقه الاولي  بقلم هويدا زغلول جوزي طلقني بسبب اخته روحت اتجوزت اخته   روايه جوزي طلقني بسبب اخته روحت  أنا داليا متجوزه وعايشه في بيت عيله البيت كان كله تمام لحد ما عزه اخت جوزي أطلقت وجت البيت وكنا كلنا قاعدين تحت  وفي الوقت ده حماتي قالت  الام  خير يا عزه جايه ليه بشنطه هدومك اوعي  تقولي انك جايه تقعدي عندنا فتره  عزه  لا يا ختي مش جايه فتره أنا جايه اعيش  معاكي عالطول  الام  عالطول ليه يا بنتي حرام عليكي جوزك طيب  والله وابن حلال  عزه  مش وقته كلام يا اما يلا يا حلوه منك  ليها كل واحده علي شقتها وفي الوقت  ده ردت سلفتي هند وقالت  هند هنطلع بس حضرتك هتخلي بالك من الأكل  اللي عالنار ولا ايه  عزه وانا مالي يا حبيبتي خدي معاكي شقتك  وبعدين ابقي انزلي بيه مش ناقصه هم  وفعلا طلعنا  الام  عملتي اي يا اخره صبري ردي قولي  عزه  البيه عايز يتجوز ال اي نفسه يبقي  اب والبيه بيقولي خليكي علي زمتي مش عايز اطلقك  الام  وفيها اي يا بنتي مهو برضه نفسه يكون  اب والراجل مش غلط هو لو العيب  منه انتي كنتي هتعملي اي  عزه  بقولك اي أنا مش ناقصه وجع دماغ سيبك  ا

رواية زواج عنيف الفصل الخامس 5 بقلم منار مجدي

صورة
  رواية زواج عنيف الفصل الخامس 5 بقلم منار مجدي رواية زواج عنيف البارت الخامس رواية زواج عنيف الجزء الخامس زواج عنيف رواية زواج عنيف الحلقة الخامسة ملك:ايه شكلى ايه عارف حاسه أنه كويس وهيبقا حلو على كوتش ابيض وانت. بصيت ليه لقيته واقف وفاتح بقه بصدمه ملك:حمزه حمزه. حمزه:اها ملك راحت وضربته براحه على كتفه:يا جدع انت. حمزه:ايوه ايوه حلو. ملك:امال ايه يا جدع خضتنى. طارق دخل: ملك ايه الحلاوه ديه. ملك راحت ليه بابتسامه: عجبتك. طارق:انتى تعجبى بلد يا حبيبتى. ملك أحرجت:طيب انا خدها اغير. دخلت رغد وهى بتعدل شنطتها:حمزه حبيبى أتأخرت عليك. حمزه:لا خالص. المهم بعد تسوق كتير اوى بقو بليل. ملك:حبيبى تحب ناكل ايه طارق:اى حاجه تعجبك. ملك وقفت قدام محل بيتزا:تاكل بيتزا. طارق:ايوه طبعا طارق لحمزه ورغد:تأكلون بيتزا معانا. رغد مسكت أيد حمزه:ايوه يا بيبى عايزه اكل بيتزا ملك بصيتلها بسخرية من طريقتها المايعه. حمزه:خلاص ناكل بيتزا دخلو كلهم وطلبو بيتزا رغد:هروح التواليت ثوانى. حمزه:تمام . ملك لطارق:شكل المعده متبهدله ههه. طارق ضحك قعدو يهزرو شويه لحد ما وصل النادل النادل:تحبو تطلبو ايه ملك:عايزه واحده صغيره

رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين كامله للكبار فقط بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين كامله للكبار فقط بقلم هويدا زغلول  رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين كامله بقلم هويدا زغلول  رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين  للكبار فقط كامله بقلم هويدا زغلول  رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين كامله  رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين  رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين الفصل الاول رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين الفصل الثاني رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين الفصل الثالث رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول   رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين الفصل الخامس   رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين الفصل الاخير رواية مراتي حامل وانا مسافر  للتحميل البرنامج القصص اضغط هنا 👇👇👇 ( مكتبة المجد للقصص ) لاتنسي تقييمنا  للتواصل 👇👇👇👇 يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام  ( من هنا ) او متابعه علي الفيس الحساب الشخصي  ماجد فادي  ( من هنا ) او متابعه جروب الفيس  ( من هنا )

رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل السادس والاخير بقلم هويدا زغلول

صورة
 مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين  الحلقه الاخيره  بقلم هويدا زغلول رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل السادس  سليمان  خير يا جميله عايزه اي جايه لحد هنا  ليه بعد اللي عملتي  جميله  والله العظيم هو اللي ضحك عليا حق عليا  أنا اسفه وانا مستعده ارجع ليك الشقه  سليمان  هههههههههههه شكلك ناسيه أن الشقه  مبقتش باسمك وشوقي اخد منك كل حاجه  وبعدين انتي جايه ليه دلوقتي جميله هو طلع مش متجوزني واللي في بطني ده  يبقي وبعدها فضلت تعيط  الام  شوفتي ربنا عمل فيكي اي انتي تستاهلي  كده بعتي ابني وجريتي ورا واحد نصاب  سليمان  اظن يا امي الكلام ده ملوش لازمه دلوقتي  اطلعي برا يا جميله وانتظري عقابك انتي  كمان  جميله  انا مليش مكان اروح ليه دلوقتي ومش عارفه  هروح فين  الام  وجايه طالبه مننا اي نقولك اقعدي معانا  اطلعي برا يا بت انتي ومش عايزين  نشوفك تاني وفعلا مشيت جميله  احمد  انت عارف ان انت بالكلام ده تقدر تحبسها  وتحبسه هو كمان  سليمان  والله ما كفايه حبسهم هما الاتنين  احمد  أنا لازم امشي دلوقتي وياريت متعملش  حاجه قبل ما ترجع ليا وفي الوقت ده  راح سليمان بيت شوقي وفتح شوقي  وهو بيقول  شوقي  اي يابنتي

رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل الخامس بقلم هويدا زغلول

صورة
 مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين  الحلقه الخامسه بقلم هويدا زغلول رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل خامس جميله  مين سليمان ازاي هو انت رجعت  سليمان فهمني اي اللي في بطنك ده وازاي  انتي اتجوزتي ولا خونتيني وفي الوقت  ده خرج شوقي شوقي  ادخلي انتي جوا يا جميله معلش  يا صاحبي اصل معنديش حريم بتتكشف علي رجاله  سليمان  أنا مش فاهم حاجه انت بتقول اي  شوقي  يعني هي زهقت منك وراحت رفعت عليك  قضيه واطلقت منك وانا اتجوزتها سليمان ليه عملت معاك اي علشان تعمل فيا كده  أنا كنت بعتبرك اوفي صديق ليا وهي كمان  أنا كنت بحاول أمن مستقبلها  شوقي  الغلط عندك انت يا صاحبي ايوه مينفعش  تدي الامان اوي كده كل حاجه عندك  كانت سهله واقولك نصيحه من اخ  اوعي تعمل كده تاني وبعد اذنك بقي  علشان لازم اقفل الشقه  سليمان  مش هسيبك يا شوقي وهاخد حقي منك  وبعدها دخل شوقي جميله  ده اللي كنت خايفه منه أنه يحصل  اكيد هو مش هيسكت دلوقتي  شوقي  عيب عليكي تقولي كده وانتي  مرات شوقي يا حبيبتي انا هقدر احميكي  منه وبعدين ده سليمان ده كان  يوم ما بيحب يروح يتخانق كان لازم يكلمني  أنا ملوش في أي خناق  جميله بجد أنا خايفه اوي وبعدها

رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول

صورة
 مراتي حامل وانا مسافر من 4سنين  الحلقه الرابعه  بقلم هويدا زغلول رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول  سليمان طيب انا عايزك في موضوع مهم ولازم  نتقابل دلوقتي تمام  شوقي حاضر ماشي نازل ليك وفعلا نزل شوقي وقابلني  عامل اي يا صاحبي والله وحشني  سليمان  عندي ليك خبر هيفرحك اوي أنا نويت  افتح شركه هنا في مصر وانت اللي هتمسكها  شوقي  أنا معقول يعني هسيب الشغل عند الناس  وهشتغل معاك سليمان  ومش بس كده انت هتكون شريك معايا في الشركه دي يعني هكتب نصها ب اسمك  وتبقي تمضي ليا علي وصلات وتسدد من الأرباح  والشريك التاني اللي معاك مش هيعرف حاجه  شوقي  أنا مش عارف اقولك اي ده انا اخويا  اللي من امي وابويا ميعرفش عني حاجه والله بجد انت جدع يا سليمان بس اي موضوع  الشريك ده هو مش انت الشريك معايا ولا اي سليمان  لا جميله مراتي بصراحه خايف عليها من  غدر الزمن وهي طيبه اوي ومعرفش الايام  ممكن تعمل معاها اي بس مش عايز  اي حد يعرف بالكلام ده شوقي عيب يا صاحبي ولا اي حد سرك في بير                       #رجوع  الام  انتي بتقولي اي انتي ازاي تعملي كده  عملت اي يا ربي علشان يحصل فيا كده  مر

رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول

صورة
 مراتي حامل وانا مسافر من 4سنين  الحلقه الثالثه بقلم هويدا زغلول رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول شوقي  مين طنط ازيك يا طنط عامله اي اتفضلي اتفضلي تعالي الام  انت بتعمل اي هنا وفين الست هانم  اللي المفروض صاينه شرف ابني وفي  والوقت ده خرجت جميله  جميله  اي مالك يا ام سليمان عامله تزعقي وعامله  دوشه ليه وابنك اب يا حبيبتي انتي متعرفيش إن أطلقت من ابنك ولا اي  الام  انتي اي جبروت حرام عليكي ابني بقالو  فتره معرفش حاجه عنه وبدل ما تطمني  عليه تروحي تطلقي منه  شوقي  لا و كمان اتجوزتني هههههههههههه مافيش مبروك يا طنط ولا اي  الام  مرات صحبك اللي كان ممكن يعمل اي  حاجه علشانك انت اي جبروت  جميله  بقولك اي كفايه دراما أنا زهقت بقي  وابنك ده اللي اتجوزتني وسافر أنا وحده  عايزه اعيش سني  الام  مع ده بكره هتشوفي اسود ايام حياتك  بس بصراحه تستهليها وبعدها مشيت  شوقي  اي مالك فيه اي اوعي يكون كلامها اثر  فيكي تعالي تعالي لما ندخل جوا وفعلا  دخلوا وروحت امي البيت وكانت مروه  اختي قاعده مروه  اي يا ماما عرفتي حاجه عن سليمان  بجد أنا خايفه عليه اوي  رواية مراتي حامل وانا مساف

رواية مراتي حامل وانا مسافر الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول

صورة
 مراتي حامل وانا مسافر من 4سنين  الحلقه الثانيه بقلم هويدا زغلول  رواية مراتي حامل وانا مسافر  الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول جميله  اي الكلام اللي انت بتقولوا ده ما تحفظ ادبك شويه  شوقي  هو أنا قولت اي أنا بقولك انك جميله اوي ولو  كنت شوفتك قبل ما سليمان يشوفك أنا عمري  ما كنت سبتك لحظه  جميله  بعد اذنك أنا لازم اروح وفعلا مشيت  وبليل لقت تلفونها بيرن كان رايحه  عليه وهي بتقول يارب يكون شوقي وفعلا كان  شوقي  شوقي  عامله اي يا ست البنات أنا مهنش عليا  اكل من غير ما انتي تكلي افتحي باب  الشقه خدي الاكل  جميله  اي ده هو انت واقف علي باب الشقه وفتحت  الباب  شوقي  لا طبعا أنا راجل بفهم في الأصول ومينفعش  اكون هنا ومافيش اكون هنا الاكل عندك  بالله عليكي تتعشي  جميله  انت طيب اوي والله يا شوقي وانا كنت فهماك  غلط  شوقي مش مهم والله المهم انك تكوني فهماني دلوقتي صح انا هقفل معاكي واول  لما اروح هكلمك وبعدها قفلت السكه  والباب خبط وكانت أمي  جميله  خير يا حماتي حد يجي لحد في وقت  زي ده برضه ولا اي  الام  عيب عليكي يا بنتي في حد يكلم أمه  بالطريقه دي والعموم أنا مش جايه علشانك  أنا جايه اطمن علي