المشاركات

عرض المشاركات من فبراير, ٢٠٢٣

روايه صديق زوجي السافل كامله جميع الفصول للكبار فقط

صورة
روايه صديق زوجي السافل كامله جميع الفصول للكبار فقط  رواية صديق زوجي السافل كامله جميع الفصول للكبار فقط  روايه صديق زوجي السافل كامله    هقفل السماعة لاقيته بيقول لي هو انتي ة الجديدة ؟ قولت له أيوه ، رد وقال لى خلى بالك منه أصل دا صديق عمري ، قولت له حاضر عينيا وانتهت المكالمة على كدا فات يومين ولاقيت التليفون الأرضي بيدى جرس رديت على التليفون وبقول مين   صديق زوج السافل الفصل الاول صديق زوجي السافل الفصل الثاني صديق زوجي السافل الفصل الثالث صديق زوجي السافل الفصل لاخير   ­للتواصل 👇👇👇😘 يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام      الانضمام يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام       الانضمام او الانضمام علي جروب الفيس بوك        الانضمام  ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ 🤤🤤🤤👆👆👆

روايه صديق زوجي السافل الفصل الرابع ولاخير

صورة
 روايه صديق زوجي السافل الفصل الرابع ولاخير  صديق زوجي الرابع الاخير  ­ ­رواية صديق زوجي السافل الفصل الرابع ولاخير  ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ الخـ , .ـوف ابتدى يتملك وابتديت أعرق وجسـ., ـ مي ابتدي يتنفـ ,.ـض حاسـ , .ـة إن فيه حد هيفتح الباب عليا في أي وقت حطيت الم ,خدة على السـ, رير مكاني وحطيت الغـ, طى عليها وحطيت اله، دوم بتاعة النـ, وم على شكل حد نا ,يم وأتسحبت بالراحة لحد ماوقفت ورا الباب ومفيش دقيقة بالظبط لقيت صوت خرب شة في الباب وصوت جنب مِني بالظبط مفيش بينى وبينه غير كام سنتي ولقيت حد فتح الخ, رم بتاع الباب اللي أنا سديته وشال المنديل بحاجة رفيعة وقعد ب على مكان السـ, رير من الخ, رم وانا واقفة ورا الباب مرعـ, وبة ونبـ, ضات قلبي أبتدت ترتفع وفي اللحظة دي انا مملكتش أعص, ابي وكنت خلاص لسه هصـ, رخ بالصوت لقيت الباب اتفتح وأحمد صاحب جو ,زي دخل أوضتـ, ي بسرعة ورايح في اتجاه السـ, رير ولقيته بيشـ, يل الغـ, طا وفي اللحظة دى مالقيش حل قصادى غير إني اروح أوضـ, ة مامته بسرعة أتحا مى فيها وبالفعل خرجت جري على الصالة ومن الصالة على او ,ضة ماه بسرعة وهو بيجري ور ,ايا وأنا بصـ, رخ ،  ­ ­ ­

روايه صديق زوجي السافل الفصل الثالث

صورة
 روايه صديق زوجي السافل الفصل الثالث    ­ ­صديق زوجي السافل الجزء الثالث ­ ­ ­ ­  ­ ­رواية صديق زوج السافل الفصل الثالث   ­ ­ ­ ­ قولت له انا مش عاوزة شاي انا مابشربهوش أصلاً ، لقيته زعل وقال لي ليه دنا عملتهولك بإيدي قولت له معلش عشان مابشربهوش بجد راح ورجع خبط عليا تاني بعد 5دقايق فتحت نصف الباب لقيته راح مديني كوباية ليمون وقال لي اوعي تكسفيني تاني خدت منه كوباية الليمون ولسه هقفل الباب لقيته بيقول لأ أشربيها دلوقت قدامي وقوليلى رأيك في الليمون بتاعي قولت له حاضر بس معلش سيبلى الكوباية وانا ههالك بره علشان مش هقدر أشربها ساقعة كدا قفلت الباب وانا حاسة إن الليمون دا فيه حاجة وسألت نفسي ليه هو مصمم يخليني أشرب حاجة واغي قعدت تودي وتجيب ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ طيب مايمكن انا اللى شكاكة بذيادة قولت لنفسي بس مش هقدر اخرج تاني بالكوباية مليانة علشان ميش عليا أشربها جت فكرة في اغي كان معايا كيس في شنطتي طلعته وفضيت

رواية صديق زوج السافل الفصل الثاني

صورة
 رواية صديق زوج السافل الفصل الثاني   صديق زوجي السا،فل الجزء ا­لثاني ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ روايه صديق زوج السافل الفصل الثاني  قال لي طيب انتي عاوزاني اسأله وأقول له معزمتناش قبل كد ليه؟ بقولك إيه ياستي احنا مانعرفش ظروف حد وانا مش هتصل بيه أحرجه وأعتذر له انا قولت له جاي وامه تلاقيها عملت إستعدادتها قولت لجوزي أنا هروح بس بشرط نروح متأخر شوية ونعمل حجة إن الوقت أتأخر علشان مانقعدش كتير ونمشي بسرعة جوزي قال لى تمام مفيش مشكلة  ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ انا بصراحة وافقت بس علشان خاطر جوزي لكن أنا مش عاوزة أروح عند حد خاصة عزومة أحمد صاحبه لأني حاسة إنه من يوم ماشاف صورتي في الألبو وهو عاوز يقرب منى بأي طريقة وانا ولله الحمد تربيتي تمنعني من كل اللي في اغه دا حتى لو نيته سليمة. المهم اللي حصل اننا روحنا يوم العزومة والناس رحبت بينا احلى ترحيب ولسه يادوب هنبتدي ناكل جوزي جاله تليفون ، وشكله اتغير وبان عليه الزعل ، وقال

روايه صديق زوجي السافل الفصل الاول

صورة
 روايه صديق زوجي السافل الفصل الاول   صديق جوزى ال روايه صديق زوجي السافل الجزء الاول الاول  امبارح لقيت جوزي راجع من الشغل ومعاه ألبوم الصور بتاع الفرح بتاعنا فسألته انت كنت اخدت الألبوم ليه ؟ قال لي كنت بفرجه لواحد صحبي رديت وانا زعلانة وقولت له ان صورنا دي بتبقى خاصة بينا وبالمقربين من العيلة فقط مش لأي حد يشوفها، وانت عارف إني لابحط صورتي على فيس ولا واتس ولا بفرج صوري لحد، رد وقال لى وده مش حد غريب دا صديق عمري ومتربي معايا وعشرة عمر، وبعدين فيها إيه ما كل الناس بتفرج بيها على صور أفرحهم ، تي دي نصف البنات سايبين صورهم عرض في الكوفيرات والأستديوهات واللي رايح واللي بيتفرج عليهم في الشوارع وانا معملتش كدا فامتكبريش الموضوع وأهدي _أتضايقت وحاولت اكبر اغي وعديت الموضوع وقولت في نفسي خلاص اللي حصل حصل ، تي كبريش الموضوع وفي نفس اليوم بالليل تليفون جوزي رن كتير وهو في قومت وروحت ناديت عليه وقولت له فيه رقم بيتصل بيك كتير قال لى مين ؟ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة تجاره اعضاء كاملة بقلم وليد محمد

صورة
 قصة تجاره اعضاء كاملة بقلم وليد محمد  قصة تجاره أعضاء كاملة للكاتب:  وليد محمد الساحر  سداسيه الظلام الفصل الثاني  التاريخ كأن علىٌ ما اتٌذكر 12 نوفمبر سنه 2017 اليوم ده عملت أكبر غلطة في حّيآتي وهيا إني حولت أعرف عن اوضة المـ،ـشرحة الملعونة اللي الكل حذرني منها ولاكن فضولي كأن مسيطر عليٌا ، هقولكمِ من البداية ، أنا إسمي ماجد عندي 29 سنه دكتور تشـ،ـريح . في مستشفى ، مش لازم تعرفوا اسمها. اليوم ده كأن في زميلة كأنت تعبانه وكانت ملزومه تسافر اسكندرية سفرية شغل . فبسبب كدة معرفتش تيجي فضطريت اسافر انا ، لحد 15 يوم ، وصلت مدينة اسكندرية يوم 11 نوفمبر تقريباً. من يوم نزلت في الفندق ، سمعت الكل كان بيتكلم عن اوضة موجودة تحت الارض ، الأوضة دي كأنت مقفولة لزمن ومحدش فاتحها لحد دلوقتي ويشوف أي جواها. لما اتقصت عشان اعرف الموضوع من طقتق لسلامه عليكم ، أتضح إن الفندق كأن مستشفى زمان وإن الأوضة اللي تحت الأرض دي كأنت مشـ،ـرحة ، كان في دكتور بسيط زي حالاتي بيقُـ،ـتل المرضى بتوعة بوحـ،ـشية عشان يتجار باعضـ،ـائهم ، زي متحكالي ان بسبب إهمال الموظـ،ـفين ، المستشفى كلها ولعـ،ـت وبسبب كدة اتوفـ،ـي كتير

قصه ورطة داخل الغرفة الحمراء كامله بقلم وليد محمد

صورة
قصه ورطة داخل الغرفة الحمراء بقلم وليد محمد   ورطـة داخـًل الغـرفـه الحٌـمـراء  قصه ورطة داخل الغرفة الحمراء كامله بقلم وليد محمد  للكاتب: وليد محمد الساحر سداسيه الظلام  انا اسمي جاسر. أهلي والقربين مني بس بيقولولي يا هرم . من صغري ، عندي موهبة الكمبيوتر عبقري في من الآخر ، إلانترنت كأن عالم جوة عالم مميز بنسبالي . مكنش في حاجة الهي نفسي فيها زي شغل في حكم سني يعني. الحاجة الوحيدة اللي كأنت متاحة ليا هيا البرمجة. لما كان عندي حوالي 12 سنة ، عملت برنامج بسيط كدة واللي نجح ساعتها. كأن عباره عن لو في حادثـ،ـة حصلت علىٌ الطريق أو أيأ يكن. هيبعت رساله نجدة لمسشفي أو الشرطة وهيوصلوا علىٰ طول. من غير تفاصيل كتير ، أنا دلوقتي عندي 22 سنه بالضبط ، وبدرس في حسابات ومعلومات مليش في الهكينج أنا على باب آلله ، بس الإنترنت كأن عالم مبهر بنسبالي ، لكن بعد أيام مش بعيدة أدركت أن العالم ده حلو من بره ولاكن من جوا وحش اوي ودة اللي بوظ حيآتي وخلاها جحيم. هحكيٌ ليكم من البداية خالص ، كنا في الشتا ساعتها. كنت قاعد لوحدي في البيت ، لأن ابويا وامي ، راحوا يزورو عمتي عشان تعبانة ، وبليل قعدت على الكمبيوتر زي

رواية اصبت بالعشق كامله بقلم رضوي اسامه

صورة
 رواية اصبت بالعشق كامله بقلم رضوي اسامه  رواية اصبت بالعشق بقلم رضوي اسامه  رواية اصبت بالعشق كامله بقلم رضوي اسامه     رواية اصبت بالعشق الفصل الاول والثاني   رواية اصبت بالعشق الفصل الثالث والرابع رواية اصبت بالعشق الفصل الخامس رواية اصبت بالعشق الفصل السادس   رواية اصبت بالعشق الفصل السابع   رواية اصبت بالعشق الفصل الثامن رواية اصبت بالعشق الفصل التاسع رواية اصبت بالعشق الفصل العاشر والحادي عشر والثاني عشر   رواية اصبت بالعشق الفصل الثالث عشر والرابع عشر   رواية اصبت بالعشق الفصل الخامس عشر والسادس عشر رواية اصبت بالعشق الفصل السابع عشر والثامن عشر رواية اصبت بالعشق الفصل التاسع عشر والعشرين   رواية اصبت بالعشق الفصل لاخير   للتواصل 👇👇👇😘 يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام      الانضمام يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام       الانضمام او الانضمام علي جروب الفيس بوك        الانضمام

رواية اصبت بالعشق الفصل الواحد والعشرون ولاخير

صورة
رواية اصبت بالعشق الفصل الواحد والعشرون ولاخير  أُصـبـتُ بـألـعـشـق الفصل الحادي والعشرون..  رواية اصبت بالعشق الفصل الواحد والعشرون ولاخير  مصطفى بابتسامه: ليلى تتجوزيني.؟  ليلى اتكسفت وحطت ايدها على وشها ومش بترد..  لوجي وهي بتقرب عليها: ايوه بقى مرات اخويا بتتكسف..  ليلى بكسوف: لوجي بس بقى الله.  مصطفى: السكوت علامة الرضا.  ليلى: رضا دي تبقى طنط.  مصطفى وهو بيقرب عليهم: اهو كده تردي؟ يا بنتي بطلي تردي، ردي على الكلام الحلو الاول..  ليلى: والله يعني قصدك اي.؟  مصطفى: النكديه حضرت.  لوجي : خلاص بقى هتتخانقوا وانا واقفه، اي دا مفيش اي احترام للكبير..  مصطفى: عفوا، بس انتي اصغر واحده فينا.؟  ليلى: عفوا منك يا استاذ، لوجي قدي اصلا..  مصطفى: على فكره لوجي اصغر منك بشهر..  ليلى: وانت عرفت تاريخ ميلادي ازاي اصلا؟  مصطفى: اللي يسأل ميتوهش.  ليلى: نينيني.  لوجي بضحك: والله انتوا تموتوا من الضحك انا طالعه وسايباكم..  مصطفى: اه يكون احسن.  ليلى بشك: احسن لي، انا كمان ماشيه، سلاااام...  مصطفى وهو بيمسك ايدها: استنى يا لولي..  ليلى: لولي.؟  مصطفى بحب: اه، استنى بقى وحشتيني..  ليلى: مصطفى سيب ايدي

رواية اصبت بالعشق الفصل التاسع عشر والعشرين

صورة
 رواية اصبت بالعشق الفصل التاسع عشر والعشرين  رواية اصبت بالعشق الفصل التاسع أُصـبـتُ بـألـعـشـق الفصل التاسع عشر..  رواية اصبت بالعشق الفصل التاسع عشر والعشرين  مصطفى ضحك بصوت عالي وسط هدؤء الكل.. واتكلم: نسمه الورق اللي معاكي مزور اصلا..  نسمه اتصدمت لدرجه انها مش عارفه تتكلم اصلا.!  مصطفى: اه مزور، انا كنت بعمل زي ما قالتلي ليلى بس مش اكتر،، بس مكنتش متخيل انها معاها حق.. وانك جواكي كل الشر دا..  فلاش باك..  مصطفى لما راح لـ ليلى البيت..  مصطفى: ليلى انا اسف. مكنتش اعرف حكاية الفيديوا..  ليلى: الحوار خلص، ولا يهمك..  مصطفى: انا عارف مين عمل كده.  ليلى: مين.؟  مصطفى: الشغاله مفيش غيرها..  ليلى:  في، لوجي، وفي نسمه بتدخل أحيانا، لي استثنيتهم.؟ على العموم انا هجيب حقي بنفسي، مش محتاجه مساعده حد، عن اذنك..  ومصطفى مشي مش فاهم حاجه وعمال يفكر قصدها اي بلوجي ونسمه مفيش غيرهم.؟!  وافتكر ان لوجي فعلا بتكرها، ونسمه لي متعملش كده.؟ من الاخر يعني شك فيهم، ورجع لـ ليلى تاني...  مصطفى اتكلم قبل ما هي تتكلم: ليلى انا ممكن اساعدك..  ليلى لسه هتعلي صوتها وتقفل الباب لقت ان دا من مصلحة مصطفى قبل مصل

رواية اصبت بالعشق الفصل السابع عشر والثامن عشر

صورة
 اصـبـتُ بـألـعـشـق الفصل السابع عشر 17 رواية اصبت بالعشق  رواية اصبت بالعشق الفصل السابع عشر والثامن عشر  رواية اصبت بالعشق الفصل السابع عشر والثامن عشر  ليلى : الف مبروك يا نسمه..  نسمه بغرور: الله يبارك فيكي..  ليلى وهي بتحضنها: عارفه انك متستاهليهوش، عشان كده مش هسيبهولك، مصطفى مينفعش يتزوج واحده زيك، انا عارفه كل العايبك ، وعارفه انك مش المستفاده الوحيده، معاكي حد اهم منك..  نسمه بصدمه:....  ليلى بابتسامه: الف مبروك تاني، وسابتها ومشت..  نسمه: اييي، ايي اللي انا سمعته دا، دا لا اكيد بحلم، ليلى عارفه كل حاجه،، "وراحت بعيد عن الناس"  لوجي: رساله من نسمه، يعني هي مش في نفس المكان باعتالي رساله لي،، "" لوجي تعالي فوق بسرعه في مشكله كبيره.. ""  لوجي بخوف: استر يارب، جايالك يا اللي هتبوظيلي خططتي..  _ عند مصطفى..  مصطفى: انا مش عارف اللي بعمله صح ولا غلط او انا عاوز مين، بس الاكيد اني مش عاوز اخسر ليلى..  ___ عند ليلى وساره وندى..  ليلى: دلوقتي الحرب هتقوم.. مستعدين..؟  ندى وساره بحماس: مستعدين..  _ عند لوجي ونسمه..  لوجي بعصبيه: خير، في اي، بوظتي الخطه اكي

رواية اصبت بالعشق الفصل الخامس عشر والسادس عشر بقلم رضوي اسامه

صورة
 أُصـبـتُ بـألـعـشـق الفصل الخامس عشر رواية اصبت بالعشق  بقلم رضوي اسامه  رواية اصبت بالعشق الفصل الخامس عشر والسادس عشر بقلم رضوي اسامه  مصطفى: اسف اني رنيت، عارف ان شغلنا خلص، لكن دا ميمنعش اني اعزمك على خطوبتي..  ليلى:......  مصطفى: الوو، معايا.؟  ليلى: ااه،، الف مبروك..  مصطفى بحب: اكيد هتيجي.!  ليلى: ااه..  وقفلت ليلى وهي كلها حزن ، مش عارفه حزينه عشان الشخص اللي بتحبه هيخطب، ولا عشان البنت دي من اعدائه.!!؟  ليلى: حاولت والله حاولت، حاولت امنعه، حاولت ابينله انها مش كويسه، معرفتش، انا فشلت.. بس ثواني،، ازاي هيخطب، ما هو اصلا متزوج.؟؟  معقوله لوجي المغروره توافق يتزوج عليها.؟!، هو في اي بجد، مبقتش فاهمه حاجه، لا حقيقي توهت اي دا، هما كلهم اللي عايشين في الفيلا تلاته، وتوهوني... لا بس مش هستسلم..  ندى وساره قعدوا يواسوها ويحاولوا يخرجوها من المود دا..  ساره: لولو انتي قويه،، وهتروحي، ومصطفى هيعرف الحقيقه، واحنا هنا عشان نساعدك..  ندى: اكيد، انا معاكم في اي حاجه..  ساره: اي حاجه اي حاجه.؟؟  ندى: اي حاجه..  ساره وهي بتبص لـ ندى شويه ولـ ليلى شويه: يبقى تماام..  عند مصطفى:  مصطفى: رسال

رواية اصبت بالعشق الفصل الثالث عشر والرابع عشر

صورة
 رواية اصبت بالعشق الفصل الثالث عشر والرابع عشر  رواية اصبت بالعشق الفصل الثالث عشر والرابع عشر  أُصـبـتُ بـألـعـشـق الفصل الثالث عشر.  رواية اصبت بالعشق الفصل الثالث عشر  لوجي اضايقت من ليلى بس مسكت نفسها عشان مصطفى قاعد، ليلى طلعت ولوجي طلعت بردوا بعد ما مصطفى خد العلاج.  مصطفى: هو في اي بجد، في حاجه غريبه بتحصل هنا.!  مصطفى: الوو شخص: استاذ مصطفى ازي حضرتك، الف سلامه عليك، والله قلقتني على حضرتك، اا،، اقصد كلنا هنا قلقانين على حضرتك.  مصطفى بحب متصنع : الله يسلمك، ممكن تيجي هنا الفيلا،، في شغل مهم لازم يخلص..  شخص: ااه طبعا اكيد، نص ساعه وهكون عند حضرتك.  بعد شويه.. الباب بيخبط ليلى بصت في الساعه لقتها 8 الصبح..  ليلى: انا من لما جيت هنا محدش بيخبط، هه مصيبه..  ليلى راحت تفتح،،، اي دا مصيبه فعلا..!  ليلى في نفسها: عيب، قولت مصيبه..  نسمه بدلع: اي مش هتدخليني، هتفضلي موقفاني على الباب كده، اومال لو بيتك..  ليلى بابتسامه متصنعه: لو بيتي اكيد مش هدخلك...  (لا اي اللي بقوله دا، مش عاوزاها تعرف اني عرفت حاجه)  ليلى: احم، اتفضلي، اوضة استاذ مصطفى فوق..  نسمه:  وانتي عرفتي ازاي اني جايه لم

رواية اصبت بالعشق الفصل العاشر والحادي عشر والثاني عشر

صورة
رواية اصبت بالعشق الفصل العاشر والحادي عشر والثاني عشر  رواية اصبت بالعشق الفصل العاشر   أُصـبـتُ بـألـعـشـق البارت10 ليلى اتصلت بالشرطه من موبايل مصطفى بسرعه، وبعدين جريت لعندهم تشوف حصل اي وتطمن على مصطفى...  ليلى بصوت عالي: مصطفى...  مصطفى اتصاوب ومرمي على الارض ومحمد بيضحك بصوت عالي، وهو بيضحك شاف ليلى من بعيد وبيقرب عليها وهو موجه المسدس عليها...  محمد: كنت مستني اللحظه دي من زمان اوي.... من عشر سنين... اه عشر سنين مالك مستغربه لي...! مش فاكره.! هقولك... لما ابوكي الحيو*ان دا قتل ابويا وحرمني منه... جه الوقت اني انتقم... واحرم امك منك...  ليلى بخوف: انت بتقول اي.!! بابا معملش حاجه، بابا عمره ما يقتل.. وبدأت ف العياط...  محمد قرب اكتر وهيقتلها خلاص..  شخص: سلم نفسك، اوعى تتحرك...  محمد بخوف: الشرطه.!  ليلى استغلت الفرصه ورمت المسدس من ايد محمد وسابته للشرطه وجريت عند مصطفى...  محمد جري وقدر يهرب من الشرطه...  ليلى بزعيق: ساعدوني مصطفى  بيموت...  الشرطه اخدوه على المستشفى وليلى راحت معاهم....  ليلى برا بتعيط وكان معاها موبايل مصطفى لقته بيرن..  ليلى بعياط: ماما بترن، اقولها اي دلوقت