المشاركات

عرض المشاركات من مارس, ٢٠٢٣

روايه راجل بالاسم بس الفصل الخامس بقلم هويدا زغلول

صورة
 روايه راجل بالاسم بس الفصل الخامس بقلم هويدا زغلول  روايه راجل بالاسم بس الفصل الخامس   راجل بالاسم بس بقلم هويدا زغلول  راجل بالاسم بس الحلقه الخامسه  بقلم هويدا زغلول هاني _والله مش هقولك غير حسبي الله ونعم  الوكيل فيكي علي اللي انتي عملتي فيا  رحاب _واللي انت عملته فيا كان عادي امشي  اخرج برا ومش عايز اشوف وشك هنا تاني  وبعدها خرج من عندها وراح لعماد  عماد _اي ده هاني تعالي ادخل ايه مالك فيه  اي ، وبعدها دخل واقعد وقال  هاني _كان لازم اعمل زي ما انت قولت بالظبط  معرفتش امسك اعصابي وطلعت انا اللي غلطان طلعت رحاب اللي منها لله هي السبب في كل  اللي حصل ده   عماد _كنت عارف ان ده اللي هيحصل وقولتك  يا صاحبي  هاني _طيب اعمل اي دلوقتي ارجوك عايز تساعدني ارجع نورا تاني  عماد _نورا عمرها ما هترجع ليك تاني انسها  وأبدا حياه جديده يا هاني بس لازم تكون  قد المسؤاليه المره دي  هاني _يعني اي كلامك ده وانت اصلا تعرف  منين انها هتعمل كده  عماد _ نورا عندها كرمه وعمرها ما هتفكر  ترجع ليك ده غير أنها ممكن ترجع ل واحد  زيك ليه واحد هي اللي كانت بتصرف عليه  واحد رمها في الشارع واحد قال عليها  كلام مين

روايه راجل بالاسم بس الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول

صورة
 راجل بالاسم بس الحلقه الرابعه . روايه راجل بالاسم بس الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول  روايه راجل بالاسم بس الفصل الرابع  بقلم هويدا زغلول وفي الوقت ده عماد قالو  عماد _الكلام ده كبير اوي انت لازم تتأكد  منه مينفعش تظلمها  هاني _اظلم مين وانا برضه كنت بقول  هي ليه مستحمله كده انها تشتغل وكل حاجه  تقولي عليها ماشي  عماد _اهدي بس مينفعش كده طيب اطمن  تاني ممكن يكون ربنا كمل شفاك علي خير  هاني _اوعي كده من وشي يا عماد  مش عايز كلام من حد ، وبعدها دخل  عندي وانا قولت  نورا _شوفت آخره اللي انت بتعمله اي  اللي حصل ليا  هاني _ده غضب ربنا عليكي حصلك اللي حصل  ده انتي عملتي كده مع مين ردي قولي  ، وبعدها أنا سكت شويه وقولت  نورا _انت بتقول اي أنا مش فاهمه منك حاجه  اقصدك اي بكلامك ده ، ولقيت عماد داخل  يقول  عماد _اهدي يا هاني حمدالله علي سلامتك  اعزري معلش  نورا _لا عايزه افهم قصدو اي بكلامه ده رد  عليا  هاني _مهما اعمل معاكي كنتي ساكته و راضيه بعشيتك مع أن كنت بقول ازاي  راضيه علي نفسها كده لحد ما اتاكد انهارده  انك بتخونيني  نورا _اخرس قطع لسانك ازاي تقول كده  عليا انت متعرفش أنا مين انا لايمكن

رواية راجل بالاسم بس الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول

صورة
رواية راجل بالاسم بس الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول  رواية راجل بالاسم بس  راجل بالاسم بس الحلقه الثالثه  بقلم هويدا زغلول وانا اتفجات من كلامه  وقولت  نورا_ مش فاهمه يعني عايزني أنا اللي يطلع  عيني وافضل اشتغل انت متجوزني علشان كده  هاني _بقولك اي يا نورا انتي فرصتك  في الشغل احسن مني انا كل ما اشوف  وظيفه هو اسبوع بالظبط وبترفد منها  نورا _مش فاهمه كلامك يا هاني يعني عايز ايه يعني هاني _ايه رايك تشوفي شغلانه تانيه قصاد الشغلانه دي وانا ستي طلبات البيت كلها عليا هغسل واطبخ واعملك كل حاجه  نورا _والله ما عندى كلام ارده عليك أنا داخله  انام  هاني _اي ده امال فين الغدا مش هتعملي  لينا اكل ولا اي  نورا _لا مش حضرتك عايز تعمل انت. وانا  اشتغل اتفضل بقي  المطبخ قدامك اهو ادخل اعمل الاكل اللي انت عايزه ، وتاني يوم أنا  روحت شغلي وهو صحي علي مكالمه تلفون من عماد صاحبه  هاني _الو ايوه مين معايا عماد _ازيك يا هاني عامل ايه  انا نزلت يا ابني من الامارات وقولت لازم اشوفك واطمن عليك اخبارك ايه هاني _يا خبر ابيض ازيك يا عماد عامل ايه وحشتني يا راجل طيب ايه رايك ابعتك العنوان دلوقتي وتيجي اشوفك عماد

رواية راجل بالاسم بس الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية راجل بالاسم بس الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول   راجل بالاسم بس الفصل الثاني  راجل بالاسم بس الحلقه الثانيه  بقلم هويدا زغلول بص ليها هاني وقال  هاني  ولما هي مش فلوسك شايلاها معاكي في الشنطه ليه ان شاء الله نورا _واحده اسمها شايلهم معايا  عشان العيد الكبير قرب ومش عايزه تصرف منهم  حاجه لحد العيد  هاني _طيب يا شيخه وقعتي قلبي لسه قدامك لحد العيد اكيد هتقبضي يعني نورا _دي فلوسها يعني لو طلبت منهم حاجه اقولها ايه اقولها لا مش هينفع تاخذي منهم الا اللي هاني _اعملي ان قلبك عليها كل ما تطلب منك حاجه قوليها ليها امال إنتي   سايباهم معايا ليه  نورا _الله يخليك يا هاني اخرج بره دلوقتي انا مش عارفه افكر في اي حاجه  هاني _طب بالله عليكي ما تنسيش السلطه مع الاكل بس انتي عارفه ان انا بحتاج حاجه تفتح نفسي ، وبعدها خرج وانا قولت بصوت  واطي  نورا _يا رب بس كده انا كنت عايشه مرتاحه لوحدي هتصرف انا ازاي دلوقتي وبعدها  خرجت وقولت ليه  نورا _اعمل حسابك انا هبيع الدبله علشان خاطر اقدر اديها فلوسها هاني _وانتي شايفه ان ده الحل يعني هي دبله اللي هتحل كل مشكلتك لا طبعا انا مش معاكي في الموضوع ده  نورا _

رواية راجل بالاسم بس الفصل الاول بقلم هويدا زغلول

صورة
 روايه راجل بالاسم بس الفصل الاول بقلم هويدا زغلول  راجل بالاسم بس الحلقه الاولى  رواية راجل بالاسم بس الفصل الاول بقلم هويدا زغلول  رواية راجل بالاسم بس  بقلم هويدا زغلول هاني _بقولك اي يا نورا انتي فرصتك  في الشغل احسن مني انا كل ما اشوف  وظيفه هو اسبوع بالظبط وبترفد منها  نورا _مش فاهمه كلامك يا هاني يعني عايز ايه يعني هاني _ايه رايك تشوفي شغلانه تانيه قصاد الشغلانه دي وانا ستي طلبات البيت كلها عليا هغسل واطبخ واعملك كل حاجه  **************"**** وقبل ما نبدا الحكايه اعرفكم بنفسي أنا نورا  عندي 32سنه كنت انسه وعايشه لوحدي  لحد ما لقيت جارتي بتخبط عليا وبتقولي  فايزه _مساء الخير يا نورا يا بنتي شفتك طالعه من الشغل وقلت اجي اتكلم معاكي عايزاكي في موضوع مهم نورا _اه طبعا اتفضلي بعدها دخلت قعدت وقالت  فايزه _انا جايبه ليك عريس انما ايه حاجه كده  ادب واخلاق وذوق نورا  _يا عريس انتي عارفه انا ما بفكرش في الموضوع ده دلوقتي فايزه _يا بنتي ده اللي راجل ولا ضل حيطه يعني عاجبك قعدتك لوحدك دي والناس ما بتسكتش يا حبيبتي نورا _طيب اديني فرصه افكر بعد كده هرد على حضرتك فايزه _ما فيش وقت تفكري

رواية راجل بالاسم بس كامله بقلم هويدا زغلول

صورة
رواية راجل بالاسم بس كامله بقلم هويدا زغلول   راجل بالاسم بسب قلم هويدا زغلول رواية راجل بالاسم بس كامله بقلم هويدا زغلول  راجل بالاسم بس كامله بقلم هويدا زغلول  هاني _بقولك اي يا نورا انتي فرصتك  في الشغل احسن مني انا كل ما اشوف  وظيفه هو اسبوع بالظبط وبترفد منها  نورا _مش فاهمه كلامك يا هاني يعني عايز ايه يعني هاني _ايه رايك تشوفي شغلانه تانيه قصاد الشغلانه دي وانا ستي طلبات البيت كلها عليا هغسل واطبخ واعملك كل حاجه  **************"**** وقبل ما نبدا الحكايه اعرفكم بنفسي أنا نورا  عندي 32سنه كنت انسه وعايشه لوحدي  لحد ما لقيت جارتي بتخبط عليا وبتقولي  فايزه _مساء الخير يا نورا يا بنتي شفتك طالعه من الشغل وقلت اجي اتكلم معاكي عايزاكي في موضوع مهم نورا _اه طبعا اتفضلي بعدها دخلت قعدت وقالت  فايزه _انا جايبه ليك عريس انما ايه حاجه كده  ادب واخلاق وذوق نورا  _يا عريس انتي عارفه انا ما بفكرش في الموضوع ده دلوقتي فايزه _يا بنتي ده اللي راجل ولا ضل حيطه يعني عاجبك قعدتك لوحدك دي والناس ما بتسكتش يا حبيبتي نورا _طيب اديني فرصه افكر بعد كده هرد على حضرتك فايزه _ما فيش وقت تفكري انت معزومه

رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الرابع ولاخير بقلم هويدا زغلول

صورة
   رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الاخير  رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الرابع ولاخير بقلم هويدا زغلول  رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الرابع  روايه الشيطانه حره طليقه  الشيطانه حره طلقيه الحلقه الاخيره  بقلم هويدا زغلول وفي الوقت ده انا قولت ل كريم  ايمان _وانت فاكر بقي علشان اخوك طلقني  هقولك موافقه علشان اعرف احد حقي منه  لا طبعا انا لايمكن اعمل كده  كريم _والله ما قصدي انا عارف ان اللي حصلك  ده كان بسببي وبسبب مراتي وكنت عايز  اعوضك  ايمان _تعوضني تخلي اخوك يوافق اشوف  عيالي انما غير كده لا يا كريم بعد اذنك  وبعدها مشيت وهو دخل شقته وفي شقه  ياسر  نورهان _جدع ان انت هتعمل كده با حبيبي  خليهم يتهدوا شويه بقي واكتب ليا المحل  ياسر _محل اي يا نورهان اللي عايزني اكتبه  ليكي انتي بتحلمي ده ملك عيالي  نورهان _طيب وانا اي مش مراتك وبكره  اكون ام ابنك  ياسر _لما تكوني ام ابني سعتها يكون في  كلام تاني انما دلوقتي لايمكن اعمل كده نورهان _طيب يا حبيبي اللي يريحك بس اعرف  ان انا خايفه عليك وعلي مصلحتك والله  ياسر _وفري خوفك ده لنفسك يا نورهان  انا اعرف احمي حقي كويس اوي ، وانا كنت  في شقتي ول

رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثالث رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول  رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثالث  روايه الشيطانه حره طليقه  معلش لضيق الوقت اخر حلقه بليل  الشيطانه حره طلقيه الحلقه الثالثه بقلم هويدا زغلول وفي الوقت ده سناء قامت وقفت وقالت  سناء _ما بلاش ان نورهان تتكلمي معايا بالطريقه دي علشان ما اخليكيش تزعلي زي اللي زعلت وانتي فاهمه قصدي كويس نورهان _هههه هو انتي فاكرني عبيطه التانيه ولا اي اسمعي بقي يا حلوه والله لو فكرتي  تدوسي ليا علي طرف متعرفيش أنا هعمل  معاكي اي  سناء _طيب امشي بقي من هنا ومش عايزه  اشوف وشك تاني ، وبعدها خرجت  وكان كريم واقف علي الباب وقال  كريم _هو في ايه بالظبط يا نورهان كنتو عمالين تزعقوا مع بعض كده ليه نورهان _والله مش عارفه اقولك ايه بس انا كده اكيد هعمل مشكله بينك وبين مراتك لو قلت لك على الحقيقه كريم _اخلصي يا نورهان  وقوليلي في ايه بالظبط نورهان _فاكر يوم ما حصل اللي حصلها كان اللي مقصود بيه ايمان هي كانت حاطه  ليها حاجه في الاكل وبعيد الاطباق اتلغبطط كريم _ومين اللي قالك الكلام ده ردي  قولي  نورهان _هي اللي كانت ع

رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول  رواية الشيطانه حره طليقه الحلقه الثانيه روايه الشيطانه حره طليقه الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول  الشيطانه حره طلقيه الحلقه الثانيه  بقلم هويدا زغلول ياسر _قصدي انك تروحي بيت أهلك الفتره  دي لان اكيد كريم اخويا هيكون زعلان علي اللي  حصل ده  ايمان _قدرت تقولها ليا بعد العشره دي ازاي يا ياسر عالعموم برحتك اللي تشوفه صح انا هعمله وفي المستشفي كان قاعد كريم مع سناء  مراته ودخل الدكتور  الدكتور _مين قالك يا مدام أن حضرتك كنتي  حامل في بنت الجنين كان ولد ، وفي الوقت ده سناء عيطت وقالت  سناء _انا عايزه حقي منها يا كريم انا ما ليش دعوه بقى الولد اللي كان نفسي فيه يروح في ثانيه كده كريم _اهدي بس يا حبيبتي والله لاجيبلك حقك منها ما تزعليش  سناء _انا مش فاهمه هي دي بتعمل معايا كده صدقته بقى ان هي كانت من جوايا مش كويسه انا مش كنت بكرهها وخلاص كريم _هدي نفسك انتي بس وانا هتصرف  وبعدها مشي والدكتور قرب عليها وقال  الدكتور _ال 10000 جنيه لو نقصوا مليم انا هقول لجوزك على كل حاجه  سناء _وطي صوتك قولتك هعملك اللي انت  عايزو والله بس اصبر بس لما أكل

رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الاول بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الاول بقلم هويدا زغلول  رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الاول  رواية الشيطانه حره طليقه الفصل الاول بقلم هويدا زغلول  رواية الشيطانه حره طليقه  الناس اللي جوها شر بيفضل سمها في رمضان  وغير رمضان اللي بيفكر ياذي الغير عمره ما هيقول  انا في رمضان ده حرام  سلفتي علشان انا حامل في ولد وهب حامل في بنت  عملت عمل ورشته في اكل المائده علشان باكل منه ومش  فرق معاها الناس اللي هتاكل منه وفي الاخر سقطت وقالت  انا اللي عملت فيها كده (الشيطان يسلسل في رمضان وهي  حره طليقه )  الشيطانه حره طلقيه الحلقه الاولي بقلم هويدا زغلول ايمان _في رمضان في رمضان يا وليه ده الاكل  بيكون للمائده يعني الناس كلها بتاكل منه ازاي تعملي كده تعملي عمل وترشي في الاكل  مصعبش عليكي الناس اللي بتفطر  سناء _ايوه اعمل كده علشان مشوفش خلفه ليكي طول حياتك تاني  وقبل ما نبدا الحكايه اعرفكم بنفسي  انا ايمان متجوزه في بيت عيله ومعايا ضرتي سناء أخبث واحده علي الكوكب وفاكره  يوم ما ياسر جوزي دخل وقالي  ياسر _مساء الخير يا احلي حاجه في الدنيا  صلاه التراويح في الجامع كل سنه وانتي  طيبه يا حبيبي  ايمان

رواية الشيطانه حره طليقه كامله جميع الفصول بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية الشيطانه حره طليقه كامله جميع الفصول بقلم هويدا زغلول  رواية الشيطانه حره طليقه بقلم هويدا زغلول  رواية الشيطانه حره طليقه كامله جميع الفصول بقلم هويدا زغلول  روايه الشيطانه حره طليقه  الناس اللي جوها شر بيفضل سمها في رمضان  وغير رمضان اللي بيفكر ياذي الغير عمره ما هيقول  انا في رمضان ده حرام  سلفتي علشان انا حامل في ولد وهب حامل في بنت  عملت عمل ورشته في اكل المائده علشان باكل منه ومش  فرق معاها الناس اللي هتاكل منه وفي الاخر سقطت وقالت  انا اللي عملت فيها كده (الشيطان يسلسل في رمضان وهي  حره طليقه ) قصه الشيطانه حره طلقيه مين   الشيطانه حره طليقه كامله جميع الفصول بقلم هويدا زغلول  الشيطانه حره طليقه الفصل الاول الشيطانه حره طليقه الفصل الثاني الشيطانة حره طليقه الفصل الثالث  لقراءه وتحميل الرواية بنت بالايجار كامله هنا 👇👇 بنت بالايجار   للتواصل 👇👇👇😘 يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام      الانضمام يمكنك الانضمام لجروب علي التلجرام       الانضمام او الانضمام علي جروب الفيس بوك        الانضمام

رواية بنت بالايجار الفصل الخامس ولاخير بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية بنت بالايجار الفصل الخامس ولاخير بقلم هويدا زغلول  رواية بنت بالايجار الفصل الخامس رواية بنت بالايجار الفصل الخامس ولاخير بقلم هويدا زغلول         وانا اول لما شوفته قومت وقفت وقولت  سهير _لا لا اكيد ده عقاب ربنا مش معقول  اللي بيحصل فيا ده كل مكان اروح فيه يحصل كده  فاطمه _هو فيه اي بالظبط أنا مش فاهمه  اي حاجه هو انتي تعرفي سيد منين  سيد _لا لا أنا معرفهاش امشي يا بت اطلعي  برا مش عايز اشوف وشك هنا تاني  سهير. _خارجه بس بعد ما اقول لمراتك علي  اللي انت عملته فيا جوزك اخدني بالغصب بس العيب مش عليه العيب  علي امي ، وفي الوقت ده لقيتها  اتعصبت وقالت  فاطمه _مش امك ناديه مش امك وانت يا حيوان ازاي تعمل فيها كده  ده انا هبلغ عنك  سيد _اوعي تسمعي كلامها دي جايه علشان  توقع بيني وبينك يا فاطمه  سهير _انت كداب والله العظيم انا ما بكدب  عليكي ودي الحقيقه ، وهي راحت جنبه  وقالت  فاطمه _طلقني مش عايزه اعيش  معاك تاني يلا بينا يا سهير  وبعدها مشينا في الشارع وقولت ليها  سهير _هو انتي عملتي كده علشان خاطري ولا  علشان خاطر جوزك خانك  فاطمه_اسمعني يا سهير انا عندي كلام  كتير اوي لازم تعرفي بس