المشاركات

عرض المشاركات من يونيو, ٢٠٢٣

تحميل غصب عني ضعفت pdf بقلم فاطيما يوسف

صورة
 تحميل غصب عني ضعفت بقلم فاطيما يوسف احتفاليه الاقلام الذهبية  غصب عني ضعفت بقلم فاطيما يوسف  احتفاليه الاقلام الذهبية  غصب عني ضعفت  جروب المجد للقصص والروايات    بسم الله الرحمن الرحيم لا اله الا الله وحده لا شريك له يحيي ويميت له الملك وله الحمد على كل شيء قدير بتكلم زهره جوزها في التليفون وبتقول له بملل : _مش هترجع بقى من السفر كفايه انا مش عارفه اعيش حياتي انا والعيال لوحدنا من غيرك ارجع الفلوس مش هتنفع والعمر بيضيع والغربه بتاخد من عمرنا وشبابنا ، انا خلاص ما بقيتش مستحمله بعادك وانك تبقى جنبنا وناكلها عيش وملح ولا تبقى بعيد عننا وناكلها احسن اكل . اتأفف عاصم من كلامها اللي كل شويه تقوله له : _يعني عايزاني ارجع واسيب شغلي واجي اشتغل مدرس واخد اخر كل شهر 2000 جنيه ما ياكلناش عيش بتفكري في نفسك وبتفكري في متعتك ما بتفكريش ان عندك طفلين ليهم مسؤوليات علينا وهم اولى بتفكيرنا والخوف عليهم احسن ما نخاف على نفسنا . قالت له زهره الكلام اللي بتقوله له على طول: _ انت ممكن ترجع وتدي دروس بجنب الوظيفه وانا هساعدك انت عارف انا ليا في مهنه التصميم والتطريز وعندي المكنه واقف جنبك بس تكون في حضن

تحميل قصه بنت السلطان pdf بقلم حنان القوقازية

صورة
  تحميل القصه بنت السلطان قصه بنت السلطان بقلم حنان القوقازية احتفاليه الاقلام الذهبية  قصه بنت السلطان بقلم حنان القوقازية  المجد للقصص والروايات اسم كاتبه حنان القوقازية.                                          بسم الله الرحمن الرحيم الفصل الاول  في إحدى المقاهي الشبابية بالقاهرة تجلس شابة في العشرينات تنتظر أحدهم و هي تحتسي من مشروبها المفضل عصير المانجا حتى قاطع خلوتها صوته :  هاي منار حبيبتي تأخرت عليك ؟  لترد عليه بابتسامة تزين ثغرها :  _هاي لا متأخرتش ولا حاجة لسا واصلة  ليبتسم بلطف لها و يجلس و يهتف :  _ ازيك بقى عاملة ايه  لتهتف : الحمدلله بخير و انت يا ادهم  ليرد عليها : بقيت بخير لما شفتك ... ليصمت قليلا فاكمل كلامه  _منار انا هجي اخطبك من امك الاسبوع الجاي بس في مشكلة  لترد بخوف و قلق عليه : ليه حصل ايه  ليهتف بحزن مصطنع:  الصراحة مكنتش عايز ازعجك بس والدك يلف ورايا الايام دي كتير  لتردف بكره : و عايز ايه منك ده كمان هو مش عاوز يطلع من حياتنا بقى ولا ايه ليرد بخبث فقد علم من نبرتها ان كلامه اثار غضبها فهو يعلم بغضها و كرهها لوالدها ... فيهتف  :  _هو قال لو انا مبعدتش عنك ه

تحميل كتب احتفاليه الاقلام الذهبية كامله

صورة
 احتفاليه الاقلام الذهبية كامله  تحميل كتب احتفاليه الاقلام الذهبية كامله  تحميل كتب احتفاليه الاقلام الذهبية كامله  المجد للقصص والروايات   تحميل وقراءه اسكربات الاحتفالية 👇😍 سكريبت زهره في عالم الذئاب بقلم ليلة عادل احتفاليه الاقلام الذهبية 👇😍👇 سكريبت مجنونة حياتي بقلم مريم سيد ام البنات احتفاليه الاقلام الذهبية   👇👇👇👇 كلمه في تليفون بقلم نعمة شرابي احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 سكريبت ضحية مجتمع بقلم صبا البغدادي احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قصه حب غير مكتملة بقلم روزانا وائل احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 سلسله لا تخافوا ولكن احذروا طعنة غدر بقلم مروة حمدي احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قص قصيره المؤنسات الغاليات بقلم حليمه احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قصه قصيره لانك هنا بقلم زينب إسماعيل احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قصه الحئ الغرفة 500 بقلم الاء احمد احتفاليه الاقلام الذهبية 👇😍👇😍 اسكريبت الاختيار الصحيح بقلم ياسمين احمد احتفاليه الاقلام الذهبية 👇😍👇😍👇 نوفيلا حماتي قنبلة ذرية بقلم فريدة احمد احتفاليه الاقلام الذهبية 😍👇😍👇😍 الظل بقلم مني

روايه ليه يازمن الفصل العاشر بقلم نسرين بلعجيلي

صورة
 روايه ليه يازمن الفصل العاشر بقلم نسرين بلعجيلي  روايه ليه يازمن الفصل العاشر بقلم Nisrine Bellaajili  روايه ليه يازمن  بقلم نسرين بلعجيلي  روايه ليه يازمن الفصل العاشر  الفصل 10 في مكتب علي... دخلت عنده هايدي. هايدي: ممكن ادخل ؟ علي : اتفضلي. هايدي : شكرا. كنت عايزه اسألك حانبتدي تدريب إمتى ؟؟ علي: ممم ليه أنا ؟ هايدي : مش فاهمة قصدك إيه؟ علي : عايزاني أدربك ليه؟ المكتب مليان محاميين شاطرين غيري. هايدي : بصراحة أنا معجبة بيك !!! علي: معجبة يعني إيه؟! هايدي : هو إنت ليه عايز تحرجني كده !؟ علي: مش عايز احرجك، بس عايز افهم. على العموم احب اقولك اني في الشغل ما باعرفش حد، يعني حتنسي إنك بنت صاحب المكتب خالص. واحب الإلتزام في المواعيد، والشغل حايبقى هنا في المكتب بس. الوقت دا زهرة كانت بتتصل، وحمد ربنا لما شاف اسمها منور الشاشة عنده. علي: أيوه يا حبيبتي، عامله ايه؟ زهرة : الحمدالله، إنت كويس؟ علي قام من على المكتب وبص لهايدي. ورد على زهرة وكإنه عايز يوصل رسالة ليها. علي : بقيت كويس لما سمعت صوتك.  وراح جنب الشباك فتحه.. زهرة : علي إنت وحشتني قوي. علي : وانت كمان وحشتيني. بقولك إيه نتقاب

رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الرابع ولاخير بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الرابع ولاخير بقلم هويدا زغلول  رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الرابع ولاخير بقلم هويدا زغلول  رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الرابع والاخير رواية الجواز بسبب الميراث  الجواز بسبب الميراث الحلقه الاخيره  بقلم هويدا زغلول  وفي الوقت ده دخل سعيد وقال  سعيد _ اي الكلام الاهبل اللي انتي بتقولي ده سعاد لايمكن تعمل كده الام _ اسكت يا واد انت كلمي ياختي متعرفيش هي هناك بتعمل اي  سهير _ والله قولي انتي لما واحده تكون مع راجل عازب في بيت واحد مقفول عليهم بيعملوا ايه الام _ فرصتك وجاتلك يا واد انت انت لسه ما طلقتهاش روح وهاتها من شعرها  سعيد _ انا رايح ولو لقيتها هناك فعلا متعرفيش  هعمل فيها اي وراح سعيد ودخلت سماح  عندي  سعاد_ مالك يا سماح شكلك عامل كده ليه في ايه مالك  سماح _ جوزك سعيد تحت ما تعرفيش ناوي على الشر ازاي انا خايفه عليكي قوي ، وفي الوقت ده انا قومت من عالسرير  سعاد _ يا خبر ابيض طيب هو فين حسين ده انتي ما تعرفيش ممكن يعمل في ايه لو شافني هنا سماح _ انت لازم تنزلي ليه دلوقتي بدل ما هو يطلع ده ناوي على الشر  سعاد _ ارجوك يا سماح انا مرعوبه خليكي جن

رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول  الجواز بسبب الميراث الحلقه الثانيه بقلم هويدا زغلول رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الثالث بقلم هويدا زغلول  رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الثالث وفي الوقت ده سعاد قالت  سعاد _ لا انا مقدرش اعمل في امي كده دي ممكن يحصلها حاجه شوف حل تاني يا سعيد  سعيد _ هو ده الحل الوحيد قولتي ايه  بجد انا خايف تروحي مني.ومقدرش اعيش من غيرك  سعاد _ طيب اديني فرصه تانيه اتكلم فيها ما امي حتي  سعيد _ ما فيش فرصه تانيه هتيجي معايا دلوقتي نروح نكتب كتابنا يا اما كل واحد هيروح لحاله اختاري بقى وفي الوقت ده انا مكنتش عارفه اعمل اي وقولت ليه  سعاد _ طيب يا سعيد اصبر انا جايه معاك وبعدها فعلا كتبنا الكتاب وروحنا بيت امي  الام _ اللي جابك مع بنتي يا سعيد مش قولتلك انت في حالك وهي في حالها وانتي يا بنت انتي خشي جوه وقولتلك ما لكيش دعوه سعيد _ اهدي بس يا خالتي سعاد جايه تاخد هدوم علشان نروح بيت امي اصل انا وهي خلاص كتبنا الكتاب  الام _ عملت في امك كده كتبت كتابك عليه ازاي يا سعاد حرام عليكي يا بنتي عملتك ايه عشان تعملي فيها كده سعاد _ قولتلك يا امي خليني

رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الاول والثاني بقلم هويدا زغلول

صورة
رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الاول والثاني بقلم هويدا زغلول   الجواز بسبب الميراث الحلقه الاولى بقلم هويدا زغلول رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الاول بقلم هويدا زغلول  رواية الجواز بسبب الميراث الفصل الاول سعاد _ هوااا يا خالتي عايزني امشي من داركم يوم صبحيتي كيف يعني عايزه الناس تاكل وشنا  الحما _ لو مش عجبك الكلام ده  يا بنت خيتي  خلاص خلي امك تتنازل ليا عن الميراث كله لي  وقبل ما نبدا الحكايه اعرفكم بنفسي أنا سعاد  بنت أمام جامع بلدنا وفي يوم كنت قاعده قدام  درانا بخبز ولقيت امي خارجه وبتقولي  الام _ بنت يا سعاد بيشوف الوكل   اللي على النار ستك تعبانه ولازم اروح دارها اشوفها سعاد _ قولتلك كام مره هاتيها تقعد معانا هنا في دارنا عشان تبقى تحت عينينا الام _ ما انت عارفه مش عايزه مشاكل مع خالتك نبويه ابقي شوفي الوكل بس  وبعدها مشيت وشويه وجالنا الخبر أن ستي  راحت  وامي كانت قاعده في العزا زعلانه وجت خالتي  نبويه _ شوفت يا واد يا سعيد خالتك عامله ازاي ان هي زعلانه على ستك سعيد _ على فكره هي اما خالتي طيبه جدا بس مش عارفه ليه انتي اللي عامله كده نبويه _ اخرس يا واد انت مش عايز اسمع صو

رواية جواز بسبب الميراث كامله بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية جواز بسبب الميراث كامله بقلم هويدا زغلول  رواية جواز بسبب الميراث كامله بقلم هويدا زغلول  حماتي تبقي خالتي اخت امي و يوم صبحيتي قالتلي يا امك تتازل ليا عن كل حاجه  في ميراثها ل هخلي ابني يطلقك وهخلي سيرتك علي كل لسان واكتشفت أن جوزي كان متجوز قبلي وأنا معرفش جواز بسبب الميراث مين متابع رواية جواز بسبب الميراث كامله بقلم هويدا زغلول  الرواية متوفرة كاملة على مدونة المجد للقصص والحكايات  👇👇👇 ولكن يجب أن تكتب 5 تعليقات اولًا كي تظهر لك باقي باقي الفصول. 👇👇👇 تمتلك مدونة المجد للقصص والحكايات قاعدة كبيرة من الروايات الإلكترونية تُعد هي الأكبر في الوطن العربي 👇👇👇 كل ما عليك فعله للقراءة هو فتح الصفحة الرئيسية والاستمتاع بمجموعة متنوعه من الروايات. 👇👇👇👇👇👇👇👇 اقراء وتحميل رواية صغيره في يد الشيطان كامله من هنا 👇👇👇 صغيره في يد الشيطان جميع الفصوال   رواية جواز بسبب الميراث الفصل الاول   رواية جواز بسبب الميراث الفصل الثاني   رواية جواز بسبب الميراث الفصل الثالث   رواية جواز بسبب الميراث الفصل الرابع ولاخير   للتواصل 👇👇👇😘 يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام الان

رواية ليه يازمن الفصل التاسع بقلم نسرين بلعجيلي

صورة
رواية ليه يازمن الفصل التاسع بقلم نسرين بلعجيلي  ليه يازمن الفصل التاسع بقلم Nisrine Bellaajili  ليه يازمن بقلم نسرين بلعجيلي  ليه يازمن الفصل التاسع  الفصل 9 فرح: انا آسفه مش عارفه اقول لحضرتك ايه؟ مراد : ولا حاجه يا آنسه فرح، انا حبيت ابلغك علشان تقوليلي اعمل ايه؟ فرح : حاتكلم معاها، واحنا آسفين بجد، زي ما حضرتك قلت هي مراهقة، بس بالله عليك ماتقولش لأخويا حاجة. انا حاتصرف معاها. مراد: بالراحة معاها حاولي تقربي منها،وأنا كل ما حاتكلمني حاصدها. فرح: إن شاءالله لا هي حاتعقل. مراد : إن شاءالله. كان بيتمنى المكالمة ماتخلصش، ولا هي.     في شقه نوال...  يا وليه كفايه كده. نوال: لا مش كفايه انا عايزه حقي فيك. وهما بيتخانقوا، ،كريم كان مع الشله سكران، ومش حاسس بالدنيا. حديده: قلي يا كيمو، المعلم أخباره إيه؟ كريم: المعلم مش عارف يرضي مين ولا مين. حديده : انت لازم تعمل حاجة لنفسك قبل ما مراته الجديدة  تخلف ليه ولد يكوش على كل حاجة. ومزاجك بقا محتاج فلوس وانت مفلس، معلش انا مش كل مره حاديك.  كريم : هانت وحاجيب لك الفلوس. اديني السيجارة دي. حديده : الحساب يجمع.   اخد السيجارة وراح