المشاركات

رواية هوس عاشقه الفصل الحادي عشر والثاني عشر

صورة
     رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات فصل الحادى العشر ✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨ بعد مرور أربع سنوات الفصل الثاني عشر ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ في فيلا سليم سليم : راجع متاخر وكان عامر خارج من اوضه همس سليم بعصبية انت كنت بتعمل ايه جوه لو حد شافك من الشغالين يقول عليكم ايه مش قادر تصبر لحد الصبح وتتقابله . عامر : ابدا يا ابيه ما فيش اي حاجه انت تقصد ايه وقابل مين انا مش فاهم حاجه.  سليم :  ازى ما فيش حاجه انت بقيت غير مسؤل رغم انك بقيت مقدم كبير اوى  ساعه كام يا باشا في ايدك يا حضرت الضابط المحترم تعالا وانا افهمك وافهمها ومسكه من ا يده بعنف ودخل  الاوضه عند همس وكانت المفاجأة فريده وسهيله قاعدين جانبها أنتم بتعمله ايه هنا دلوقتي همس مالها  سهيله : وقعت من علي وقبل ما تكلمل كلامها قاطعتها فريده  اسكتي يا سهيله. سليم : جري لو سمحتي يا سهيله قومي و قاعد جانبها وطلبته الدكتور ولا لسه وقلبه هيقف علي منظرها وهي نايمه تعبانه وبيكلم نفسه انا عملت ايه في حياتي عشان اتوجع فيكي قلبي مبقاش مستحمل يشوفك بتتالمي وفاق علي صوت سهيله

رواية هوس عاشقه الفصل العاشر

صورة
      رواية هوس عاشقه  المجد للقصص والحكايات  الفصل العاشر  سبحان الله وبحمده ✨✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨ عند كوكي في المستشفي عامر : راح لكوكي المستشفى وكان معي باقه ورد حلوه قوي فتح الباب مفاجاه عامر جه يابنات الورد لمين الورد ل كوكي الحلوه الجميله ولا اقولك انا شفت بنت بره وبيصفر ايه صاروخ واو كان نفسي اديها الورد لما لاحظ أن كوكي زعلت بس اعمل ايه طلع عندها سنه ونزل علي رقبه ومد أيده ممكن مولاتي تسمحلي وتتعطف عليا وتقبل مني الورد المتواضع ده اللي ضاع جماله جانب سحر عيونك يا مولاتي. كوكي: ابتسمت شكرا يا عامر. عامر : قام وقف ومثل انه زعلان. اعمل ايه يا رب هي عشان جميله ورقيقه تعمل في كده انا اختار  الورد ورده لون خدودها ورده لون شفايفها وفي الاخر تقول لي شكرا يا عامر طب قولي ليا  اي كلمه يا معالي ظابط عامر اي حاجه تضحكي على العقل بها مش شكرا وبعدين يعني عشان انتي حلوه شويه هتعملي كده في قلبي. كوكي: اعمل انا مبقتش انفع اعمل حاجه خالص. عامر:  يالا عشان في مفاجاه جامده النهارده. كوكي : مفاجاه ايه عامر :  هنخرج انا حجزت ياخت  و هنقضي اليوم كله فيه هنلف بحر اسكندريه انا قدامي 12 ساعه مش

رواية هوس عاشقه الفصل التاسع

صورة
    رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات الفصل التاسع ✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ اقتباس صغير وانشاء الله هينزل الفصل كامل متاخر بس اعذروني عندى ظروف بس حبيت مزعلكمش مني. سليم : راح عند سوزى ضرب الجرس سوزى : وحشتني يا سليم انت ازي تغيب عني كل ده انا هموت عليك يا سليم  بتبوسه من كل حته في وشه وفكت زراير القميص  انت لو عنت تسبني انا اللي هجيلك الفيلا. سليم : بعد ها عنه انا حر اجي امشي براحتي مش واحده زيك هي اللي هتحاسبني افهمي انتي لمزاجي بس. سوزى : وانا موافقه بس أفضل معايا نفسي فيك كل حته في جسمي بتتمناك وقلعت . ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ عند كوكي في المستشفي عامر وصل ازيك يا طنط  ازيك يا عامر  عامر كوكي مالها يا طنط انا عاوز اشوفها. رحاب مامت كوكي : ادخلها يا عامر بس اتاكد أنها  أعصابها تعبانه  عامر سابها ودخلها. عامر : راح جرى قاعد علي ركبه وكوكب كانت نايمه علي السرير ومسكها من ايدها مالك يا حبيبتي الف مليون سلامه عليكي ودموعه بتنزل علي وشها. كوكي : حاولت تقوم معرفتش عامر وحشتني اوي. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ عند بيت فتحي اعملي حسابك انتي مش هتيجي معايا الفيلا هتقعدى هنا في ال

رواية هوس عاشقه الفصل الثامن

صورة
     رواية هوس عاشقه المجدللقصص والحكايات  الفصل الثامن ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ همس : اه وحشتيني اوي وبخاف وانت مش معايا وبضمه قوي عشان خاطري يا ابيه معنتش تتاخر يرضيك افضل صاحيه انا مش بعرف انام طول ما انت مش موجود. سليم : دي همس بتحبني بقا مش كده  ولا ايه. وبيفكر كلام .اللي بتقوله ده تقصد معناه ولا هو طوق النجاه ليها ومش اكتر من كده. همس : شوف يا ابيه انا مش عارفه اقولك ايه اوصف حبي ليك ازي كل اللي اقدر اقوله لما بشم ريحتك قريبه مني بحس بالامان ولما بتخدني في حضنك يا ابيه ببقي مس عاوزه افتح عيوني عشان ساعتها بحس اني لازم ابعد عنك يمكن انا مش عارفه ايه اللي بقوله ده ممكن يكون كلام هبل ويمكن يكون كلام حلو انت تفهمه شوف مش عارفه غير ان لما بتسبني ببقي هموت والله مش عارفه انا ممكن ابعد عنك في يوم ازي. سليم : بيشم ريحتها طيب انت وجعتي ضهر ابيه ايه هتفضلي متعلقه في رقبتي كده. همس :  فضلت بتحضن فيه ياريت افضل كده بدل الكرافته بتاعت البدله ايه رايك. سليم : بيضحك بصوت عالي انتي اتجننتي اكيد  من قله الاكل ونزلها واخدها من اديها وراح بيها قاعده علي الس

رواية هوس عاشقه الفصل السابع

صورة
      رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات الفصل السابع ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ دخل سليم شركته في ثقه هو بسمع الى همسات النساء وهي تتحدث  عن واسامته وأناقته ورجولته  ومدح الرجال العاملين في شركته عن عيونه الحاده مثل الصقر تراقب كل ما حولها نجاحه في سوق الأعمال   ودخل  مكتبه و طلب من السكرتيره  هاتيلي جميع المستندات الخاصة باجتماع النهارده وجميع تعليقات الخاصه بالمواعيد اللي اتلغت اللي كان يوم اللي فاتت واطلبي مستر احمد. بوسي : سكرتيره جميله خريجه الجامعه الامريكيه تعشق الميك اب و الفاشون  من اكثر الاشياء اللي بتضايق منها سليم لبسها المكشوف. سليم : بوسي انا طلبت منك كام مره لبسك ده أوفر اوى وانا مش فاتح مكتبي استعراض اخر أنذار ليكي. دخل: مكتبه وقاعد عليه وطلع فونه. سليم : سعد مدير الحسابات بتاعه شركات سليم عاوز احدث فون في مصر بالخط و يكون رقم مميز و لاب توب نفسي الماركه وتجيبهم على هنا بسرعه. احمد: ده ايه يا باشا كل ده تاخير ده انت مواعيدك زي الساعه يا ترى اختفيت فين متاخر جيت ليه  ما كنت تضرب اليوم كله ايه كانت مزه حلوه للدرجه دي طيب قول لا

رواية هوس عاشقه الفصل السادس

صورة
       رواية هوس عاشقه المجد للقصص والحكايات الفصل السادس سبحان الله وبحمده ✨ ✨ سبحان الله العظيم همس : حضنته نامت وهو فضل يفكر هيعمل ايه معها لحد ما راح في النوم. طلع النهار وهمس صحيت قبل منه ودخلت اخذت شاور وما لقيتش لبس تلبسه  اخدت  ترنج من عند وكان طويل وكمامه طويله وفضلت تدور على مقص مش لاقي . سليم : صحي من  الدوشه اللي هي عاملاها بصلها وضحك بكل صوت وفضل يبص عليها ويضحك وهي زعلانه عشان بيضحك عليها و لسه هتمشي بعد خطوتين وقعت وبصتله  في حد طويل اوي كده انت طولك مش طبيعي انا جانبك عقله اصبع. سليم : فضل  يضحك عليها وقام مسكها واقومها بعد ما وقعت ثاني شكلك لازم اشيلك يا عقله الاصبع وحطها علي سرير. همس :  ادته ضهرها ما تكلمنيش ثاني انا مخصماك ونامت  وخبت وشها بالمخده وبتعيط. سليم :خلاص ما تزعليش حقك عليا قومي يلا بلاش دلع انا ما عنديش وقت للعب العيال ده. همس :  بدموع قامت قعدت على سرير انا اسفه اني لبست من لبسك عشان كده حضرتك بتكلمني وانت زعلان عارفه اني هاكون تقيل على حضرتك يا ريت تشوف لي شغلانه انا احسن عشان ترتاح من المسوليه. سليم : كلامها ودموعها وجعت قلبه وماسك ايديها و اقومها ووق

رواية هوس عاشقه الفصل الخامس

صورة
       رواية هوس عاشقة      المجد للقصص والحكايات الفصل الخامس  ✨✨✨✨✨✨ سبحان الله وبحمده ✨ ✨ سبحان الله العظيم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سليم  :  كان سامع كلام فريده  و سهيله مستنيهم انهم يخرجوا بس لما فضلوا ويتكلموا قرر يعرفهم ان هو صاحي ماما انا تعبانه و محتاج انام وبعدين هي كمان تعبانه قوي انا ما صدقت انها تنام شويه . سهيله :  بتضحك ههههههه والله ابيه بيتكلم عليها كانها بيبي وهو مامته ومش مصدق انها نامت. فريده : عيب يا سهيله ما تتكلميش كده علي اخوكي الكبير حاضر يا حبيبي زي ما تحب تصبح على خير انا كمان هاروح انام لو احتاجت حاجه انزل خدها عشان سعديه نامت هي والشغالين واخذت سهيله ولسه هتخرج سليم :  حاضر يا امي شكرا تعبتك معايا وانتي يا ام  لسانين بس لما افوقلك بتتريقي عليا شكلك نسيتي نفسك وبيبتسم. سهيله :  مسكت ودنها بنظره تمثيل فيها خوف اسفه يا ابيه ما كانش قصدي انا باهزر. سليم : خلاص اخرجي ومتهزريش تاني وهمه خرجوا  معرفش ينام  وفضل يبص عليها واول ما سابت حضنه قام اخد شاور وحس انه مصدع نزل اخد اكل ليهم عشان لما تصحي تاكل وسمع صوت عياطها وبتصرخ وبتنادي عليه ساب الاكل وطلع بسرعه يطمن عليها. همس :