المشاركات

روايه أسيرة الشيطان جيساك الفصل الرابع والخامس للكاتبه فاطمه حجازي

صورة
  روايه أسيرة الشيطان جيساك  الفصل الرابع  للكاتبه فاطمه حجازي 🗻4🗻 • (الصدمه كانت كبيره بس لعله يكون سبب في النجاه بس للاسف ليس ذالك ماسيحدث)فاطمه حجازي بقلمي سائر :: مسك المسدس ورايح يضربها راح لويس خد منه المسدس باحترافيه وسائر بيترعش ومسكه لوسيفر وحدفه علي الازاز الرسبشن راحت رايلا اخدت المسدس وضر*بت نفسها ووقعت راح جيساك🔥 بصرخه رايلااا لااااااا  سائر ::حاطت ايده علي كتفها رايلااا ريلااا فوقي ايه النوم دا كله يعني عارف انك مرهقه من السفر  بس هنقضي شهر العسل كله نوم ولا ايه وبعدين متنسيش حفله بليل يلا نعمل شوبنج بقي وتنقيلي بدله قمر شبهك كدا يابرتقاليه قلبي  رايلا::بتفتح بذهول ورعب وان جوزها قدامها وبيكلمها عادي كدا وبصت في الاتجهات بتحاول تستجمع جواها الي بيحصل جواها ومسكت ايده هو انت بجد قدامي وبتقوم براحه ومبرقه بخوف ورعشه وحركتها كانت غريبه ومش مستوعبه الي بيحصل ولا هي فين  سائر ::مالك في ايه بتبصيلي كدا ليه في ايه  رايلا ::هو انا بجد كنت نايمه يعني كل الي حصل دا مش بجد بصدمه سائر::ايوا ياحببتي كنتي نايمه خايفه ليه اهدي ماانا جمبك اهو ومعاكي وبس ايديها وجابلها مياه اشربي هتبقي

رواية اسيرة الشيطان جيساك الفصل الثاني والثالث بقلم الكاتبه فاطمه حجازي

صورة
  رواية اسيرة الشيطان جيساك  الفصل الثاني  بقلم الكاتبه فاطمه حجازي •2• {الاهوال ستبداء والكاس سينسكب ولذه جيس  ستتحقق قريبا فقد انفرطت العقود وتساقط الؤلؤءلكاس ينجرف نحو محيط مشعل بنيران العشق جيساك♤}.  رايلا:- _فجاه تصرخ حتي تفقد الوعي.  تيا:- _تفتح الباب رايلا يالهوي انتي كويسه ياربي اعمل ايه؟!. دلوقتي هكلم ليل اكيد سائر معاه ومسكت التليفون  ياليل الحقني روحت أزور رايلا لقيتها وقعه علي الارض ومش بتنطق واتصلت بدكتور مصطفي جارهم في البيت.  رواية اسيرة الشيطان جيساك الفصل الثاني والثالث بقلم الكاتبه فاطمه حجازي _بعد ٤ ساعات  من الواقعه.  الدكتور مصطفي:- _هي دلوقتي بقت كويسه هي اتعرضت لصدمه عصبيه وبقت كويسه.  تيا:- _دلوقتي مالك ايه الي حصل احكيلي انا اختك.  رايلا:- _ تيا متسبنيش والنبي انا مرعوبه انتي مشوفتيش حاجه كنت بموت كنت برقص علي اغنيه يااميراتي ياجميلاتي ياسيده كل النساء وفجاه سمعت صوت رهيب بيغني نفس الاغنيه وبيقولي تؤ تؤ تؤ يارايلا ملكه كل النساء ولستي اميرتهم بلا ملكه قلبي وعشقي وان لم تكوني لي لن تكوني لغيري ابدا ونظرت للمراه ووجدت امراء بوجه محرق وبشعه جدا فصرخت لانها كانت تش

انتحار ميت مجموعه قصص قصيره

صورة
 انتحار ميت مجموعة قصصية لكتاب مختلفين شاركوا بمسابقة القصة القصيرة التي أقامها رابطة الزجالين وكتاب الاغانى مكتب الشروق كل قصة عالم مختلف عن الاخر وهنا كل القصص التى شاركت وترتيبها بعد النتيجه  انتحار ميت مجموعه قصص قصيره  لتحميل كتاب انتحار ميت اضغط          هنا لتحميل البرنامج القصص اضغط هنا 👇👇👇 ( مكتبة المجد للقصص ) لاتنسي تقييمنا  للتواصل 👇👇👇👇 يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام  ( من هنا ) او متابعه علي الفيس الحساب الشخصي  ماجد فادي  ( من هنا ) او متابعه جروب الفيس  ( من هنا )

روايه معاناة أنثي الفصل الخامس عشر والاخير بقلم املي كاتبة

صورة
   #معاناة_انثى_15 #الاخيرة🥺❤ عمار بغضب : انت لسه شوفت حاجة وحيا'ة امك لخليك تتمنى الموت ولا تطولوش ... انا كان ممكن اديك الطلقة ف قلبك واريحك بس لا انت كدا هتموت مستريح ... تعلالى بقى ... وانقض عليه بكل عنف  وبدأ يكسرله صوابعه  عمار بغل : دى عشان فكرت انك تلمس مراتى وبدأ يديله بوكسات ف عنيه الاتنين ودى عشان سمحت لنفسك تبص على مرات عمار الشناوى  ...خالد مش حاسس بجسمه من كتر الضر'ب بس بدأ يستفز عمار ويقوله خالد بسخرية : مراتك دى يا باشا انا اللى حاطط ختمى عليها الاول اعترف بقى انى معلم عليك ف مراتك و هئ وبنت عمك .... الا صحيح عمار بيه ميعرفش ان بنت عمه شريكتى ف كل حاجة يا باشا دى كانت بتحطلك حبوب هلو'سة عشان تمو'تك وناخد انا وهي كل فلوسك عمار بعيون حمراء : بس سسس اخررر'ص وبدأ يضر'ب فيه بكل قوته  روايه معاناة أنثي الفصل الخامس عشر والاخير بقلم املي كاتبة  انت واحد حق'ير انت متستهلش انك تعيش وفضل يضر'ب فيه حرفيا لحد م اصبح جثة هامدة  والد نور جه بسرعة : خلاص ي بنى متضيعش نفسك عشان خاطر واحد ميستهلش ... ابعده والد نور بصعوبة  والد نور ودلوقتى جه دورى واخذ ا

رواية معاناة أنثي الفصل الرابع عشر 14 بقلم املي كاتبة

صورة
  #معاناة_انثى_14 هريدى بهدوء : نورتى بيت جوزك ي عروسة وراح بكل قوته ضربها بالقلم  جيجى بدموع وصدمة : ااه انت حيو** هريدى مسكها من شعرها بعنف : الحر'مة اللى تعلى صوتها على جوزها تبقى حر'مة قليلة الحيا ...ومتنسيش اللى انتى عملتيه دا لو حد عمل نص اللى عملتيه ومفيش حد يجرأ اصلا يعمل اكده بس انا مراعى انك قريبتى وعامل احترام لبووى وعمى لو اكده كنت قتل'تك بيدى ..... ودلوك غيرى خلجاتك دى ومن النهاردة هتعيشى ف البيت دى ذى اقل من ايها خدامة عندينا وزقها بنعنف غورى من خلجتى  صعدت جيجى لاعلى بخوف تندب حظها الذى اوقعها فى هذا الهريدى  عديلة: عفارم عليك ي ولدى ان مكنتش عملت كده مكناش هنقدرها عاد وكانت خرجت عن طعنا راجل ي ولدى  هريدى : انا عاوزك تعمليها زى م بتعاملى الخدم تمام ي حاجة لحد م تتعلم الأدب صُح  عديلة : اللى تأمر بيه ي ولدى  فى مكان اخر  مجهول : ايوا ي باشا الواد ده لوحده مع بنت ساعتك بس لسه ملمسهاش هو بعيد عنها والبت صاحبة الفيلا اختفت ملهاش اثر والد نور : خلاص انا وصلت تعالى قابلنى ف المطار عشان نروح سوا لانى معرفش المكان  مجهول : ماشى يا باشا جايلك  والد نور : مستنيك متتأخ

رواية معاناة أنثي الفصل الثالث عشر بقلم املي كاتبه

صورة
 #معاناة_انثى_13 محتوى الرسالة اللى وصلت لعمار  (متقلقش لو روحت البيت ملقتش مراتك فيه اصلها هتشرفنا شوية اصل بصراحة ناوى اعمل اللى عملته فيها زمان اصل بصراحة السنيورة تتاكل اكل ... يا ترى بردو انت تعرف ان السنيورة مش بت بنوت وعلى يدى الكلام دا ولا انت مش راجل ولسه ي حرام ملمستهاش ..... هستنى مكلمتك ي ي عمار بيه س سلام *) عمار بغضب وعيون حمراء: خااالد وربى م هرحمكك  رواية معاناة أنثي الفصل الثالث عشر بقلم املي كاتبه وف لمح البصر ركب عربيته وراح على بيت فريدة (ام نور) عمر بغضب جحيمى : عملها ابن ال****  فريدة بعدم فهم: ف ايه ي بنى اقعد فهمنى براحة ايه اللى حصل  خالد بعيون حمراء: نور اتخطفت وز'فت خالد اللى خطفها بس وربى م هرحمه.... زماااان القيه هو بت عمى ف سرير واحد بس حظه كان حلو وقدر يهرب... انما وربى ل هوريه كل اللى عمره م شافه الا نووووورر نور خط احمر  فريدة بدموع وانهيار : م انا قولتلك ي بنى قبل م تتجوز نور خالد دا خطر وحرص منه وحكيالك اللى عمله فيها منه لله الظالم  ☆فلااااش بااك فريدة بارتباك : عمار ي بنى انا عاوزاك ف كلمة على انفراد  عمار بابتسامة : تحت امرك ي طنط  فريدة ببعض ا

رواية هروب من حفل زفاف الفصل الاخير

صورة
  حكاية نرمين الفصل الأخير في الصباح كانت اسماء تجلس مع دكتور جمال طالبةً منه النقل إلى أي محافظة ، و رغم اعتراضه إلا أنه طلب منها التفكير بعد ان أعطاها أجازة لمدة أسبوع ، و ما ان خرجت من الجامعة حتى كان بدر يجلس أمام دكتور جمال ، حكى له كل شيء و طلب منه مساعدته في علاجها فرحب بذلك و اخبره أنه سيرفض طلبها ، ثم خرج من عنده و اتصل بإيمان أخت أسماء و أخبرها بكل شيء ، في البداية لم تصدق ما قاله لكنه بعد ان شرح له اقتنعت و قررت ان تساعده. رواية هروب من حفل زفاف الفصل الاخير  في بيت والدها المتوفي حيث تسكن اسماء مع ابنتها دق جرس الباب لتجد إيمان اختها و بلال صديق بدر ، جلسوا جميعاً ، بدأ بلال الحديث "ايه يا دكتورة مزعلة جوزك ليه؟" ، تنظر له "يعني ايه مزعلاه؟ انا طلبت الطلاق منه ، و اظن دا حق اي واحدة مش مرتاحة مع جوزها" ، بعد حوار طال ، كانت أسماء تتهرب دون حجة مقنعة صدمتها اختها "عاوزه تطلقي من بدر الراجل المحترم اللي بيحبك و ابو بنتك عشان تتجوزي سعد المجرم اللي خطفك و عذبك؟" ، صراحة اختها صدمتها فلم تتكلم فأكملت "عاوزه تحققي اللي نيرمين عاوزاه يا اسماء؟&q