المشاركات

روايه قلوب ضائعه الفصل التاسع بقلم فاطمة الزهراء

صورة
رواية قلوب ضائعه الحلقه التاسعه بقلم فاطمة الزهراء  روايه قلوب ضائعه الفصل التاسع  روايه قلوب ضائعه الفصل التاسع بقلم فاطمة الزهراء  قلوب ضائعه الفصل التاسع   قلوب ضائعة الفصل التاسع | يتسائل، ماذا حدث لتلك الزهرة الربيعية التي تجسد جمال الحياة في عنفوانها ، لقد ماتت لما جفاها الساقي، فلا هي اشتكت ولا هو حن. | استمعت لحديثه وهى فى عالم أخر ويبدو عليها القلق والخوف  فاطيما بحزن : حضرتك بتقول ايه يا دكتور  كان هذا سؤال فاطيما التى أصابها حاله من الهلع بعد أن استمعت إلى كلام الطبيب..... بعد أن قام بالكشف المبدئى عليها  الطبيب : بقول لك يا انسه فاطيما أن قلبك تعبان ووزنك الزياده ده عامل إجهاد لعضلة القلب وده طبعا بيزود إجهاد القلب  فاطيما : طيب والحل يا دكتور يعنى انا كدا حالتى خطر ولا ايه  ابتسم لها الطبيب بود وقال لها وهو يطمائنها : لاء يا انسه فاطيما انا مقصدتش انى اخوفك اواقلقك كل الحكايه أن سورى على  الكلام اللى هقوله لحضرتك  أومات هى له لكى يكمل حديثه  أردف يكمل  :كل الحكايه أن وزنك الزياده عامل إجهاد للقلب وده سبب الالم اللى حسيتى به .. علشان الموضوع ميطورش  لازم تتابعى مع دكتور تغذ

رواية انتقامي من حبيبي الفصل السادس بقلم هويدا زغلول

صورة
 رواية انتقامي من حبيبي الفصل السادس بقلم هويدا زغلول  روايه انتقامي من حبيبي الفصل السادس بقلم هويدا زغلول  رواية انتقامي من حبيبي  روايه انتقامي من حبيبي   الحلقه السادسه بقلم هويدا زغلول وانا اول لما شوفت شريف قولت ميرا  طيب بعد اذنكم انا خارجه برا ، وشريف كان  عامل يبص عليا اوي وصافي قالت  صافي  اي يا شريف مالك سيب الورق وأخرج انت  شريف  اه اه حاضر وبعدها خرج وجه جمبي وقال شريف  هو اي الموضوع بالظبط انتي هنا بتعملي اي  وازاي رجعتي ل فهد وانا بصيت نحيته  وقولت  ميرا  اسمع يا شريف احسن ليك وليا  انك تعمل متعرفيش بدل والله ما هبلغ  البوليس انك كنت عايز تخطفني  شريف  معقول قدر يعملك غسيل مخ طول  عمرك ضعيفه الشخصية قدامه  ميرا قولتك ملكش دعوه بيا احسن ولقيت صافي  جايه علينا  صافي  اي يا شريف فيه حاجه ولا اي  شريف  ابدا الانسه كانت عايزه تشرب شاي بقولها  حاضر هشوف الأوفيس بوي فين واخلي  يعمل بعد اذنكم وانا قولت لصافي ميرا  فهد وحسام جوا ولا اي  صافي  ايوه تعرفي انا نفسي الاتنين يحبوا بعض  والله ونفس امنيه جدي مش فاهمه هما  ليه بيعملوا كده ميرا  بكره يكونوا كويسين مع بعض  صافي  وانتي أمتي

رواية انتقامي من حبيبي الفصل الخامس بقلم هويدا زغلول

صورة
 روايه انتقامي من حبيبي الفصل الخامس بقلم هويدا زغلول  رواية انتقامي من حبيبي الجزء الخامس بقلم هويدا زغلول    روايه انتقامي من حبيبي الحلقه الخامسه بقلم هويدا زغلول  وفي الوقت طلعت أنا وفهد وحسام وصافي  الاوضه وكان الجد نايم علي السرير  فهد  مالك يا جدي فيه اي أنا عمري ما شوفتك  نايم كده  الجد  ابدا تعبان شويه بس اسمع يا فهد انت  وحسام الخطوبه لازم تتم انزل يا حبيبي  انت وهو وكل واحد معاه عروسته  فهد  فرح اي يا جدي أنا هنغلي كل حاجه لما  نبقي نطمن عليك نبقي نشوف موضوع  الفرح  الجد  اسمع الكلام ولا ولد ما عايز كلام كتير  أنا هكون كويس لو شايف أن كل واحد مع عروسته يلا من هنا وفي الوقت ده انا  وقفت جمبه وقولت  ميرا  يا خبر لازم دكتور يجي حلا انت شكلك  تعبان اوي  الجد  مافيش دكتور هيجي الا لما الخطوبه  تتم يلا انت وهي كل واحد ياخد عروسته  وينزل يلا وبصراحه الكل كان زعلان اوي  وبعد الفرح جه الدكتور  الدكتور  لازم يتعلق ليه المحاليل دي ويكون  معاه متابعه كل شويه  ميرا  متخافش يا دكتور أنا هكون معاه  أنا كنت متابعه حاله بابا  فهد  لا طبعا أنا هجيب ممرضه تقعد معاه  شكرا لخدماتك  حسام  ايه الل

رواية انتقامي من حبيبي الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول

صورة
   رواية انتقامي من حبيبي الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول  رواية انتقامي من حبيبي الحلقه الرابعه بقلم هويدا زغلول  انتقامي من حبيبي الحلقه الرابعه  بقلم هويدا زغلول وطبعا ماما كانت مصدومه من اني موجوده هنا  فهد  اهدي بس وانا هقولك كل حاجه والله انتي فاهمه غلط  ميرا  فاهمه اي ماما متفقه علي خطفي معاك  ازاي يعني وليه عملتي كده  الام  علشان طول عمرك مش بتسمعي الا نفسك  علشان تخلصي نفسك من فهد وحبك ليه  روحتي وحبيتي واحد كان طمعان فيكي  ميرا  كنتي قولي ليا الحقيقه وانا كنت هسيبه  انما تخلي فهد يخطفني  رواية انتقامي من حبيبي الفصل الرابع . الام  وانتي من أمتي. وانتي بتسمعي كلام حد  يا ميرا أنا عارفه أن تكبرك وعندك هيخليكي  تعملي اللي انتي عايزه وفي نفس الوقت كان  لازم شريف يتكشف علي حقيقته علشان  ابلغ عنه  ميرا  وشايفه نفسك كنتي صح لما روحتي وقولتي  لفهد أنه يعمل كده الام  فهد بيحبك واكتر واحد هيحافظ عليكي ودي  حاجه أنا متاكده منها اوي  ميرا ماشي وانا عارفه مصلحه نفسي كويس  اوي ومش عايزه حد يقف جمبي واقولك  كمان أنا هسيب الفيلا وهمشي ، وبعدها  خرجت وماما قالت  الام  ارجوك يا فهد اوعي تسبني لا

رواية انتقام زوجة الفصل الثالث عشر ولاخير بقلم أسماء ندا

صورة
رواية انتقام زوجة  رواية انتقام زوجة بقلم أسماء ندا الفصل ١٣ الاخير  الفصل الثالث عشر نفس اليوم بعد ان عدت انا و نجاة الى المنزل وقد جاء زوجها الى القسم ثم اوصلني الى منزلى وأخذ ابنته وابنه وذهب كانت نورسين ايضا اخذت العلاج وغابت فى نوم عميق ولكن هشام كان يجلس فى الشرفة رغم برودة الجو يخلع عنه قميصة ويجل ضامم قدميه الى صدره ، لم يشعر بعودتي او حتى رحيل عمته ، كنت سوف ابدى غضبى على مظهره ذلك. بوجود ابنة عمته ولكن نظرات عينيه للفراغ المثبتة على لا شئ الجمة لسانى ،وهدأت من غضبى ، اقتربت منه و بعاطفة امومه مديت ذراعى وحاوط جسده اضمه الى صدرى واهمس فى اذنه  حبيبى انا معك ، وقد رحل الجميع فقط أخبرني عما حدث بالماضى الست امك وصديقتك ، الم نتعاهد على ان نخفى شئ عن بعضنا  استدار بوجهه وعيناه تملأها الدموع وقال  لماذا لم تكونى قويه هكذا بالماضى ؟ لماذا كنتي مستسلمه لقرارات زوجك الظالمة ؟ الا تعلمى ان خضوعك و استسلامك هذا جعلنا نحن ايضا نخضع ونستسلم ؟ ان استسلامك للظلم جعل منا نحن شخصيات هشة لا نملك القدرة على رفض أفعاله مهما كانت ظالمة ، انا لا القى عليك اللوم ، اعلم انك كنتى تريدى ال