المشاركات

تحميل روايه احببت ملتحي بقلم ياسمين علاء

صورة
   احببت ملتحي بقلم ياسمين علاء الدين  احتفاليه الاقلام الذهبية  تحميل روايه احببت ملتحي بقلم ياسمين علاء احببت ملتحي  ( ياسمين علاء الدين ☺️)  الراعي الرسمي الاحتفالية  المجد للقصص والروايات   في المطار   واقف شاب  ملتحي ولابس نضاره نظر   بيطلع من شنطته الباسبور عشان يختمه في الجوازات   لاقي واحده ست  كبيره في السن بتنادي عليه  "  يابني.   استني عايزاك في حاجه مهمه "  بصلها بابتسامه " اؤمري يا امي.  اتفضلي حضرتك قوليلي محتاجه حاجه " الست : ما يؤمرش عليك ظالم يا طيب .. انت وشك بشوش وسمح كدا.  عايزك بس في خدمه صغيره.    بنت ابني هتسافر ودي اول مره  ليها علي الطياره  واكيد هتخاف خلي بالك منها اسمها   ( افنان محمد عبده)  لو احتاجت حاجه خلي معاك دي غلبانه   ابتسم الشاب وقالها في عيني وهو فاكر أنها طفله مسافره لوحدها    بس بعدها أنصدم ام  شافها  بتنادي علي بنت شابه  محجبه نزل عينه في الأرض  بسرعه عشان يغض بصره باحراج   الجده  "تعالي يا افنان يا حبيبتي.  انا قولت للاستاذ  اللي وشه زي العسل ده  يخلي باله منك .. عشان عارفاكي   بتخافي من كل حاجه "  اتصدمت افنان &qu

روايه ليه يازمن الفصل الثاني عشر بقلم نسرين بلعجيلي

صورة
 روايه ليه يازمن الفصل الثاني عشر بقلم نسرين بلعجيلي  روايه ليه يازمن الفصل الثاني عشر بقلم Nisrine Bellaajili  روايه ليه يازمن الفصل الثاني عشر  روايه ليه يازمن  بقلم نسرين بلعجيلي  الفصل 12 علي وصل فرح الشغل وراح المكتب، شرب قهوته وراح مكتب مراد بس مكانش موجود. جات هايدي عنده... هايدي : صاحبك أخذ أجازه مفاجأة، دا بابي زعلان جدا لانه كان معه قضية طلاق واحد صاحبه علي: أجازه !!! هايدي : آه، إتصل الصبح، في حاجة ؟ علي : لأ. بقولك انا عندي مشوار وراجع. دخل مكتبه أخذ مفاتيح عربيته وموبايله ونزل يجري.  راح عمارة مراد، ركن العربية وطلع السلم، فضل يرن الجرس ماحدش بيفتح. إتصل على موبايله، مقفول. نزل تحت سأل البواب قاله إن بالليل أخذ شنطته وسافر. علي زعل جدا على المشكلة الي حصلت بينهم. بعد أسبوع.... NISRINE BELLAAJILI  اليوم فرح وداد وعماد. الحارة مقلوبة، الكل شغال. أم العريس مش مبسوطة، كانت عايزه الفرح يكون في قاعة. في بيت زهرة..... كل نسوان الحارة بيساعدوا فاطمة في التحضيرات. في أوضة البنات.... زهرة : يلا يا وداد خلصي، اعملي دوش خلينا نمشي الصالون حنتأخر. وداد : حاضر. زهرة : مالك يا وداد ؟!؟

رواية ليه يازمن الفصل الحادي عشر بقلم نسرين بلعجيلي

صورة
 رواية ليه يازمن الفصل الحادي عشر بقلم نسرين بلعجيلي   روايه ليه يازمن الفصل الحادي عشر بقلم Nisrine Bellaajili  رواية ليه يازمن الفصل الحادي عشر  الفصل 11 فرح من ساعة ما رجعت وهي سرحانة في كلام مراد. معقولة معجب بيها وعايز يتجوزها. دخلت عندها رحمة...  رحمة : سرحانة في إيه يا فرح ؟ فرح : مافيش، بفكر في الشغل إلي جابه لي علي، يارب يقبلوني.   رحمة : بقولك إيه، هو في حد بيفتح المدعوق الي كلمك فيه مراد؟ فرح :  قصدك على الفايسبوك ؟ رحمة :  شوفي يا فرح، انا عارفه تربيتي ليك، وعارفة لمعة عينيك دي اول ما جا إسمه، صارحيني يا بنتي. فرح : أنا مش عايزه أخبي عليك،    هو عمره ماكلمني إلا في الموضوع دا، ولا كان بينا اتصالات، بس اليوم واحنا في مكتب علي، أول ماشفني قالي إنه معجب بي وعايز يتجوزني. رحمة : وانت؟؟ فرح اتوثرت... فرح : بصراحة يا ماما مراد محترم ومتربي، وأنا كمان معجبة بيه. و لو عايزه الصراحة، لو هو طلبني للجواز انا حوافق. ماما انا تعبت من العيشة هنا.  رحمة  : تتجوزيه وانت عارفه الي اختك عملته؟ فرح : ماليش دعوة بيها يا ماما، هو عايزني أنا مش هي. رحمة : بصراحة الولد متربي وابن ناس ومحترم، ربنا

تحميل غصب عني ضعفت pdf بقلم فاطيما يوسف

صورة
 تحميل غصب عني ضعفت بقلم فاطيما يوسف احتفاليه الاقلام الذهبية  غصب عني ضعفت بقلم فاطيما يوسف  احتفاليه الاقلام الذهبية  غصب عني ضعفت  جروب المجد للقصص والروايات    بسم الله الرحمن الرحيم لا اله الا الله وحده لا شريك له يحيي ويميت له الملك وله الحمد على كل شيء قدير بتكلم زهره جوزها في التليفون وبتقول له بملل : _مش هترجع بقى من السفر كفايه انا مش عارفه اعيش حياتي انا والعيال لوحدنا من غيرك ارجع الفلوس مش هتنفع والعمر بيضيع والغربه بتاخد من عمرنا وشبابنا ، انا خلاص ما بقيتش مستحمله بعادك وانك تبقى جنبنا وناكلها عيش وملح ولا تبقى بعيد عننا وناكلها احسن اكل . اتأفف عاصم من كلامها اللي كل شويه تقوله له : _يعني عايزاني ارجع واسيب شغلي واجي اشتغل مدرس واخد اخر كل شهر 2000 جنيه ما ياكلناش عيش بتفكري في نفسك وبتفكري في متعتك ما بتفكريش ان عندك طفلين ليهم مسؤوليات علينا وهم اولى بتفكيرنا والخوف عليهم احسن ما نخاف على نفسنا . قالت له زهره الكلام اللي بتقوله له على طول: _ انت ممكن ترجع وتدي دروس بجنب الوظيفه وانا هساعدك انت عارف انا ليا في مهنه التصميم والتطريز وعندي المكنه واقف جنبك بس تكون في حضن

تحميل قصه بنت السلطان pdf بقلم حنان القوقازية

صورة
  تحميل القصه بنت السلطان قصه بنت السلطان بقلم حنان القوقازية احتفاليه الاقلام الذهبية  قصه بنت السلطان بقلم حنان القوقازية  المجد للقصص والروايات اسم كاتبه حنان القوقازية.                                          بسم الله الرحمن الرحيم الفصل الاول  في إحدى المقاهي الشبابية بالقاهرة تجلس شابة في العشرينات تنتظر أحدهم و هي تحتسي من مشروبها المفضل عصير المانجا حتى قاطع خلوتها صوته :  هاي منار حبيبتي تأخرت عليك ؟  لترد عليه بابتسامة تزين ثغرها :  _هاي لا متأخرتش ولا حاجة لسا واصلة  ليبتسم بلطف لها و يجلس و يهتف :  _ ازيك بقى عاملة ايه  لتهتف : الحمدلله بخير و انت يا ادهم  ليرد عليها : بقيت بخير لما شفتك ... ليصمت قليلا فاكمل كلامه  _منار انا هجي اخطبك من امك الاسبوع الجاي بس في مشكلة  لترد بخوف و قلق عليه : ليه حصل ايه  ليهتف بحزن مصطنع:  الصراحة مكنتش عايز ازعجك بس والدك يلف ورايا الايام دي كتير  لتردف بكره : و عايز ايه منك ده كمان هو مش عاوز يطلع من حياتنا بقى ولا ايه ليرد بخبث فقد علم من نبرتها ان كلامه اثار غضبها فهو يعلم بغضها و كرهها لوالدها ... فيهتف  :  _هو قال لو انا مبعدتش عنك ه

تحميل كتب احتفاليه الاقلام الذهبية كامله

صورة
 احتفاليه الاقلام الذهبية كامله  تحميل كتب احتفاليه الاقلام الذهبية كامله  تحميل كتب احتفاليه الاقلام الذهبية كامله  المجد للقصص والروايات   تحميل وقراءه اسكربات الاحتفالية 👇😍 سكريبت زهره في عالم الذئاب بقلم ليلة عادل احتفاليه الاقلام الذهبية 👇😍👇 سكريبت مجنونة حياتي بقلم مريم سيد ام البنات احتفاليه الاقلام الذهبية   👇👇👇👇 كلمه في تليفون بقلم نعمة شرابي احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 سكريبت ضحية مجتمع بقلم صبا البغدادي احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قصه حب غير مكتملة بقلم روزانا وائل احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 سلسله لا تخافوا ولكن احذروا طعنة غدر بقلم مروة حمدي احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قص قصيره المؤنسات الغاليات بقلم حليمه احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قصه قصيره لانك هنا بقلم زينب إسماعيل احتفاليه الاقلام الذهبية 👇👇👇👇 قصه الحئ الغرفة 500 بقلم الاء احمد احتفاليه الاقلام الذهبية 👇😍👇😍 اسكريبت الاختيار الصحيح بقلم ياسمين احمد احتفاليه الاقلام الذهبية 👇😍👇😍👇 نوفيلا حماتي قنبلة ذرية بقلم فريدة احمد احتفاليه الاقلام الذهبية 😍👇😍👇😍 الظل بقلم مني

روايه ليه يازمن الفصل العاشر بقلم نسرين بلعجيلي

صورة
 روايه ليه يازمن الفصل العاشر بقلم نسرين بلعجيلي  روايه ليه يازمن الفصل العاشر بقلم Nisrine Bellaajili  روايه ليه يازمن  بقلم نسرين بلعجيلي  روايه ليه يازمن الفصل العاشر  الفصل 10 في مكتب علي... دخلت عنده هايدي. هايدي: ممكن ادخل ؟ علي : اتفضلي. هايدي : شكرا. كنت عايزه اسألك حانبتدي تدريب إمتى ؟؟ علي: ممم ليه أنا ؟ هايدي : مش فاهمة قصدك إيه؟ علي : عايزاني أدربك ليه؟ المكتب مليان محاميين شاطرين غيري. هايدي : بصراحة أنا معجبة بيك !!! علي: معجبة يعني إيه؟! هايدي : هو إنت ليه عايز تحرجني كده !؟ علي: مش عايز احرجك، بس عايز افهم. على العموم احب اقولك اني في الشغل ما باعرفش حد، يعني حتنسي إنك بنت صاحب المكتب خالص. واحب الإلتزام في المواعيد، والشغل حايبقى هنا في المكتب بس. الوقت دا زهرة كانت بتتصل، وحمد ربنا لما شاف اسمها منور الشاشة عنده. علي: أيوه يا حبيبتي، عامله ايه؟ زهرة : الحمدالله، إنت كويس؟ علي قام من على المكتب وبص لهايدي. ورد على زهرة وكإنه عايز يوصل رسالة ليها. علي : بقيت كويس لما سمعت صوتك.  وراح جنب الشباك فتحه.. زهرة : علي إنت وحشتني قوي. علي : وانت كمان وحشتيني. بقولك إيه نتقاب