رواية غرام وحنين الفصل الثامن الكاتبه هويدا زغلول



 روايه غرام وحنين 

الجزء الثامن 

بقلم هويدا زغلول

حبيبه /انا هعمل لعبه واخليها تيجي شقتي وتكون انت موجود وهكلم جوزها ويشوفها وتقول إن هي اللي كلمتك وقالت عايزه اشوفك

حمزه /السم اللي انتي فيه ده جايبه منين حرام عليكي

حبيبه /واللي عملته فيك شويه 

حمزه /هي اللي عملت برضه حرام عليكي غوري من هنا 

حبيبه /اسمعني بس 

حمزه /عارفه لو حصل حاجه ل سماح هعمل فيكي اي اقسم بالله هقتلك 

حبيبه /مش مهم اموت بس اخد حقي منها 

حمزه /هبلغ عنك يا حبيبه 

حبيبه /وطي 

حمزه /اطلعي برا يلا وخرجت 

وفي الاتليه 

سماح /ياسمين خلصي بقي وقفلي 

ياسمين /حاضر بس مالك شكلك مرهق ليه 

سماح /مش عارفه تعبانه اوي 

ياسمين /تحبي اطلب ليكي دكتور 

سماح /لا لا انا كويسه وجريت عالحمام 

ياسمين /انتي كويسه يا بنتي 

سماح /اه تعبانه اوي والله 

ياسمين /طيب انا عايزه اطلب استاذ عمار بس خايفه 

سماح/لا كلمي خلي يجي بس متقوليش ليه حاجه 

ياسمين /حاضر واتصلت بيه 

الو ايوه يا استاذ عمار 

عمار /خير يا ياسمين حد جه ل سماح 

ياسمين /لا لا بس هي مش قادره تسوق بتقولك تعالي علي الاتليه 

عمار /فين السواق 

ياسمين /هي قالت ليه يروح 

عمار /طيب انا جاي حلا وراح ليها 

سماح /حبيبي 

عمار /مالك نايمه كده ليه 

سماح /حاسه ان تعبانه شويه 

عمار /تحبي اطلب دكتور ولا اقولك تعالي علي الفيلا وانا هخلي يجي علي هناك 

سماح /انا كويسه بس شكلي لما كلت اكل من برا تعبت شويه 

عمار /اسمعي الكلام يلا وخدها علي البيت 

سماح /قفلي يا ياسمين 

ياسمين /حاضر ماشي ونزلت وكانت بتقفل ياسمين وطلعت حبيبه وكانت عامله تبص علي المكان 

ياسمين /حضرتك في حاجه 

حبيبه /حلو الاتليه

ياسمين /ميرسي ليكي اقدر اساعدك في شئ

حبيبه /اه منا جايه هنا علشانك 

ياسمين /مش فاهمه قصدك اي 

حبيبه /تعرفي انا شقه بابا في المعادي بعتها بكام 

المجد للقصص والحكايات 

ياسمين /حضرتك وده يهمني في أي 

حبيبه /يهمك لما تعرفي انا هدفع ليكي اي 

ياسمين /ممكن تقولي انتي عايزه اي 

حبيبه /انا عارفه أن اختك عايزه تعمل عمليه الاسبوع الجاي وانتي مش دفعتي الا 25الف وسالفهم من سماح ومحتاجه كمان 50الف علشان باقي مصاريف العمليه وكمان مصاريف معاكي 

ياسمين /وحضرتك عرفتي منين 

حبيبه /شي من عند ربي خلاني ابيع شقه بابا علشان اساعد مريضه 

ياسمين /انا مش فاهمه كلامك 

حبيبه /بوصي انا عارفه انك لسه شغاله هنا جديد وهعرض عليكي عرض تحطي الشنطه دي في فيلا عمار 

ياسمين /الشنطه دي فيها أي 

حبيبه /مخدرات 

ياسمين /ينهار اسود بتقولي اي 

حبيبه /اختك هتموت لازم تعمل العمليه بسرعه 

ياسمين /اطلعي برا 

حبيبه /اسمعي بس انا هقولك اي 

شنطه هتحيطها في أي مكان وتخدي 75الف جنيه اي رايك 

ياسمين /وانا هروح الفيلا بصفه اي 

حبيبه /انا شوفت عمار وهو نازل شيلها لأنها تعبانه روحي كانك بتزوريها

ياسمين /طيب ليه مش احطها هنا في الاتليه 

حبيبه /علشان محدش يشك فيكي انا برضه اخاف عليكي 

ياسمين/بس انا ممكن اروح في داهيه 

حبيبه /ليه هي اللي هتروح في داهيه 

ياسمين /انتو ليه بتعملوا معاها كده 

حبيبه /انتو مين 

ياسمين /وحده كانت عايزه ترمي في وشها مياه نار ووحده عايزه تسجنها

حبيبه /اصلها مؤذيه اوي والله 

ياسمين /لولا أن محتاجه الفلوس انا عمري ما كنت عملت كده 

حبيبه /حبيبتي ربنا يقوم اختك بالسلامه سلام 

وفي فيلا عمار 

الدكتور /مبروك المدام حامل

عمار /انت بتتكلم بجد يا دكتور 

الدكتور /ايوه 

سماح /لا مش مصدقه نفسي انا هكون ام 

عمار /بقولك اي بشويش بقي والنبي وكل حاجه هتيجي ليكي وانتي نايمه 

سماح /ههههههههه في الاول كده 

عمار /ايوه طبعا في الاول كده والباب خبط

سماح /ادخل 

ام حسن/في وحده تحت اسمها ياسمين عايزه حضرتك 

عمار /اي اللي جبها دلوقتي 

سماح /عيب كده خليها تفضل 

عمار /طيب هنزل انا اعملك اكل بايدي 

سماح /تسلملي يا حبيبي 

ياسمين /مساء الخير 

سماح /تعالي يا ياسمين

ياسمين /معرفتش اروح الا لما اجي اطمن عليكي 

سماح /انا حامل 

ياسمين /بتتكلمي بجد 

سماح /حلم حياتي وقامت جريت عالحمام وفتحت ياسمين الدلاوب وحطت الشنطه وسط الهدوم 

وقعد عالسرير تاني 

وخرجت 

ياسمين /الف سلامه عليكي 

سماح/تعبانه اوي وقعت 

افتحي الدولاب ده يا ياسمين 

ياسمين /وشها احمر اوي ليه

يتبع

الفصل التاسع

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

رواية انا وحماتي والاغتصاب كاملة الاول حتي الاخير...

رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين كامله للكبار فقط بقلم هويدا زغلول

روايه تبادل الزوجات الفصل الخامس