يومات لولو وشوشو الفصل الأخير بقلم هويدا زغلول

 

يومات لولو وشوشو الفصل الأخير بقلم هويدا زغلول

يومات لولو وشوشو

الفصل الأخير

بقلم هويدا زغلول


لولو /مدير حمار صحيح 


شوشو /هو انتي لحقتي دن انتي تاني يوم 


لولو /ومش رايحه تاني


شوشو /يابنتي ده خامس شغل تروحي 


تشوفي شهر وتسبي 


لولو/الباشا مش عايزنا ناكل 


شوشو /ازاي يعني مهو فيه بريك 


لولو /معقد والله شكله ممنوع من الاكل 


ولا اي 


شوشو/انا مش هشوف ليكي شغل تاني 


انا مش ناقصه كل شويه يحصل مشكله مع 


حد وانا مش عايزه اخسر الناس 


لولو/مش عايزه منك حاجه ال يعني بتجيبي 


ليا شغل عدل يعني


شوشو /شكرا والجرس رن فتحت شوشو 


لمياء /مساء الخير ازيك يا شوشو


لولو /اي ده انتي اي اللي جابك 


لمياء /مستر محمود بيقولك ده مرتب اليومين 


ومش عايز يشوف وشك 


لولو /ال يعني انا اللي عايزه اشوف وشه 


شوشو /هو فيه اي بقي حد يفهمني 


لولو /مافيش ادخلي انتي جوا 


شوشو /بليز قولي اي اللي حصل 


لمياء / الهانم 


لولو /ليا اسم عالفكره 


شوشو /اخرسي قولي يا لمياء 


لمياء /الاستاذه جت الصبح قعدت علي مكتابها


اللي هو ممنوع تفطر علي باتيه تروح مطلعه 


علبه وعيش وبصل وشيبسي


لولو /وحطيت جرانان والله الاول 


شوشو /استر يارب بعدين اي اللي يا حصل 


لمياء /يدخل المدير يبص يلاقي اختك


بتاكل رنجه في وسط الشغل ولا وبصل كمان


لولو اي مالك انتي عارفه أن بعشق الرنجه 


بتبصي ليه بقي 


شوشو/رنجه في الشغل 


لولو /كنت جايبه معطر والله 


شوشو /غوري من قدامي يابت والله انا غلطانه 


إن عملت فيكي معروف وقولت اشغلك 


تعملي فيا كده الناس عرفت انك اختي 


لولو /اختك متكلش رنجه 


لمياء / الحمد لله شكرتنا اهون الشركه القديمه 


عزمت علي عميل بممبار 


لولو /منك لله انا غلطانه أن قولتك علي حاجه 


شوشو /ممبار يخربيت عقلك انا هيغم عليا والله 


يتبع

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

رواية انا وحماتي والاغتصاب كاملة الاول حتي الاخير...

رواية مراتي حامل وانا مسافر من ٤سنين كامله للكبار فقط بقلم هويدا زغلول

روايه تبادل الزوجات الفصل الخامس